Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11536
Title: Using the power of AI for transforming English language education.
Other Titles: Використання можливостей штучного інтелекту для трансформації навчання англійської мови
Authors: Samoilenko, Svitlana
Самойленко, Світлана Анатоліївна
Keywords: English language
англійська мова
AI
ШІ
language education
мовна освіта
AI tools
інструменти ШІ
Issue Date: 2024
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Samoilenko S. Using the power of AI for transforming English language education / S. Samoilenko // Обліково-фінансове, інформаційне та мовно-комунікаційне забезпечення сталого розвитку аграрного сектору: перспективи та реалії : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (Дніпро, 26-29 берез. 2024 р.) / ДДАЕУ. – Дніпро : ДДАЕУ, 2024. – С. 77-79. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11536
Abstract: With the rapid advancement of artificial intelligence (AI) technologies, the field of education, including English language teaching, is witnessing a paradigm shift. This thesis explores the potential of AI in revolutionizing the way English is taught and learned. It delves into various AI applications, such as natural language processing (NLP), machine learning, and intelligent tutoring systems, and their implications for personalizing instruction, providing real-time feedback, and creating immersive learning environments. Through a combination of theoretical analysis and empirical research, this study aims to uncover the benefits, challenges, and best practices associated with integrating AI into English language classrooms. Зі стрімким розвитком технологій штучного інтелекту (ШІ) у сфері освіти, включно з викладанням англійської мови, відбувається зміна парадигми. Ця дисертація досліджує потенціал штучного інтелекту в революції у викладанні та вивченні англійської мови. Він заглиблюється в різні програми штучного інтелекту, такі як обробка природної мови (NLP), машинне навчання та інтелектуальні системи репетиторства, а також їх значення для персоналізації навчання, надання зворотного зв’язку в реальному часі та створення захоплюючого навчального середовища. Завдяки поєднанню теоретичного аналізу та емпіричного дослідження це дослідження має на меті виявити переваги, проблеми та найкращі практики, пов’язані з інтеграцією ШІ в класи англійської мови.
URI: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11536
Appears in Collections:Тези конференцій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.