Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11742
Title: Взаємодія маркетингу і логістики в аграрних підприєм-ствах
Other Titles: Interaction of marketing and logistics in agricultural enter-prises
Authors: Бельц, Ольга Олександрівна
Belts, Olga
Сахно, Вячеслав Миколайович
Sakhno, Vyacheslav
Дьяченко, Ніна Костянтинівна
Dyachenko, Nina
Keywords: маркетинг
marketing
логістика
logistics
конкурентоспроможне підприємство
competitive enterprise
ланцюги правління
chains of command
інструменти маркетингу та логістики
marketing and logistics tools
управління аграрним підприємством
agricultural enterprise management
Issue Date: 2023
Publisher: Український державний університет науки і технологій
Citation: Бельц О. О. Взаємодія маркетингу і логістики в аграр-них підприємствах / О. О. Бельц, В. М. Сахно, Н. К. Дьяченко // Молоді вчені 2023 – від теорії до практики : XІІІ Всеукр. конф. молодих вчених (Дніпро, 23 берез. 2023 р.) / УДУНТ. – Дніпро : Журфонд, 2023. – С. 72-76. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11742
Abstract: В даній роботі розкрито сутність поєднання маркетингової та логістичної діяльності для формування конкурентної переваги в системи правління конкуренто спроможнім підприємством. Розглянуто механізм формування маркетингово-орієнтованої логістичної інтерактивної системи. Взаємодія маркетингу та логістики в розрізі 4P маркетингу. This work reveals the essence of the combination of marketing and logistics activities for the formation of a competitive advantage in the management system of a competitive enterprise. The mechanism of formation of a marketing-oriented logistics interactive system is considered. Interaction of marketing and logistics in terms of 4P marketing.
URI: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11742
ISBN: ISBN 978-966-934-399-4
Appears in Collections:Кафедра селекції і насінництва. Бакалаври



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.