Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 31-40 зі 454.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Оцінка ефективності маркетингу в діяльності підприємствБритан, К. В.; Brytan, K. V.
2020Особливості та проблеми розвитку рекламиБойко, М.; Boiko, M.
2020Сучасні підходи до аналізу економічної ефективності маркетингової діяльностіЗубарєв, В. А.; Zubariev, V. A.
2020Ключові засади нормативно-правової основи публічного управлінняЦибулько, Ю.; Tsybulko, Yu.
2020Нормативно-правове регулювання питань соціальної підтримки дітей з обмеженими можливостями в УкраїніОліфер, К.; Olifer, K.
2020Основні підходи щодо формування стратегічного набору маркетингових інструментальних стратегій підприємстваЖбанникова, Д. В.; Zhbannykova, D. V.
2020Етапи та принципи формування збутової політики підприємстваДонських, Анастасія Сергіївна; Donskykh, Anastasiia
2020Особливості розробки стратегії банківського маркетингуКапітанова, Ю.; Kapitanova, Yu.
2020Роль збуту в маркетинговій діяльності підприємстваКоробський, О.; Korobskyi, O.
2020Теоретичні засади формування маркетингового менеджменту на підприємствіЩербатюк, В.; Shcherbatiuk, V.