Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12321
Title: Формування іншомовної комунікативної компетентності як важлива складова професійної підготовки майбутнього аграрія
Other Titles: Formation of foreign language communicative competence as an important component of future agrarian professional training
Authors: Сергієнко, Ольга Ігорівна
Serhiienko, Olha
Keywords: іншомовна комунікація
foreign language communication
аграрна освіта
agrarian education
професійна комунікація
professional communication
інтерактивні методи
interactive methods
компетентнісний підхід
competence-based approach
Issue Date: 2024
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Сергієнко О. І. Формування іншомовної комунікативної компетентності як важлива складова професійної підготовки майбутнього аграрія / О. І. Сергієнко // Обліково-фінансове, інформаційне та мовно-комунікаційне забезпечення сталого розвитку аграрного сектору економіки: проблеми, пріоритети, перспективи : зб. тез ІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (Дніпро, 30-31 жовт. 2024 р.). – Дніпро : ДДАЕУ, 2024. – С. 423-425. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12321
Abstract: Метою дослідження є аналіз специфіки підготовки майбутніх фахівців аграрної галузі до професійного іншомовного спілкування. Враховуючи сучасні тенденції глобалізації та інтеграції в міжнародний освітній і професійний простір, зростає потреба у формуванні іншомовної комунікативної компетентності у студентів аграрних спеціальностей. У дослідженні використано комплексний підхід, який включав аналіз наукових джерел, узагальнення досвіду викладання іншомовних дисциплін та емпіричне спостереження за навчальним процесом. Визначено основні підходи до формування іншомовної комунікативної компетентності, серед яких особливу роль відіграє моделювання реальних професійних ситуацій. Продемонстровано, що інтеграція традиційних і сучасних методів навчання, включаючи мультимедійні ресурси та цифрові технології, значно підвищує ефективність іншомовної підготовки студентів-аграріїв. Визначено основні проблеми навчання, серед яких недостатній рівень володіння професійною термінологією та обмежена практика реального професійного спілкування. У дослідженні комплексно розглядаються питання іншомовної професійної комунікації майбутніх фахівців аграрного профілю та акцентується увага на поєднанні комунікативного та компетентнісного підходів до навчання. The purpose of the study is to analyze the specifics of training future agricultural specialists for professional foreign language communication. Given the current trends of globalization and integration into the international educational and professional space, there is a growing need to develop foreign language communication competence in students of agricultural specialties. The study used a comprehensive approach, which included the analysis of scientific sources, generalization of the experience of teaching foreign language disciplines and empirical observation of the educational process. The main approaches to the formation of foreign language communicative competence are identified, among which a special role is played by modeling real professional situations. It is demonstrated that the integration of traditional and modern teaching methods, including multimedia resources and digital technologies, significantly increases the effectiveness of foreign language training of agricultural students. The main problems of teaching are identified, including insufficient knowledge of professional terminology and limited practice of real professional communication. The study comprehensively examines the issues of foreign language professional communication of future agricultural specialists and focuses on the combination of communicative and competence-based
URI: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12321
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdf1,19 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.