Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12523
Title: Online learning environment: teacher-student interactions
Other Titles: Онлайн-навчальне середовище: взаємодія викладача та здобувача
Authors: Chornobai, Vira
Чорнобай, Віра Георгіївна
Keywords: online teaching and learning
онлайн-викладання та навчання
teacher-student relationships
стосунки вчитель-учень
dynamic model
динамічна модель
interactive learning
інтерактивне навчання
Issue Date: 2025
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Chornobai V. Online learning environment: teacher-student interactions / V. Chornobai // Обліково-фінансове, інформаційне та мовно-комунікаційне забезпечення сталого розвитку аграрного сектору: перспективи та реалії : зб. тез наук.-практ. конф. (Дніпро, 18-20 берез. 2025 р.) / ДДАЕУ. – Дніпро : ДДАЕУ, 2025. – С. 90-92. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12523
Abstract: Teacher-student interaction is a dynamic and reciprocal process that plays a crucial role in effective teaching. One of the greatest advantages of interactive learning is its ability to actively engage students. Traditional lecture-based instruction often results in passive learning, where students absorb information with out critically processing it. Взаємодія викладача та здобувача – це динамічний і взаємний процес, який відіграє вирішальну роль у ефективному навчанні. Однією з найбільших переваг інтерактивного навчання є його здатність активно залучати здобувачів. Традиційне лекційне навчання часто призводить до пасивного навчання, коли студенти засвоюють інформацію без критичної її обробки.
URI: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12523
Appears in Collections:Тези конференцій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.