Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12766
Title: Удосконалення маркетингової системи стратегічного позиціонування аграрного підприємства в умовах нестабільності
Other Titles: Udoskonalennia marketynhovoi systemy stratehichnoho pozytsionuvannia ahrarnoho pidpryiemstva v umovakh nestabilnosti
Authors: Мисник, Рустам Вячеславович
Mysnyk, Rustam
Keywords: аграрне підприємство
ahrarne pidpryiemstvo
удосконалення маркетингової системи
udoskonalennia marketynhovoi systemy
стратегічне позиціонування
stratehichne pozytsionuvannia
умови нестабільності
umovy nestabilnosti
Issue Date: 2025
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Мисник Р. В. Удосконалення маркетингової системи стратегічного позиціонування аграрного підприємства в умовах нестабільності : кваліфікаційна робота на здобуття ОС «Бакалавр» : 073 Менеджмент / Рустам Вячеславович Мисник ; наук. керівник Воловик Ірина Анатоліївна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. менеджменту, публічного управління та адміністрування. – Дніпро, 2025. – 71 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12766
Abstract: Мета дослідження полягає у формуванні практичних рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової системи стратегічного позиціонування СФГ «Вершина» з метою підвищення ефективності його функціонування в умовах зовнішньої нестабільності та посилення конкурентних позицій на аграрному ринку. Завдання дослідження: - дослідити теоретико-методологічні засади стратегічного позиціонування підприємств аграрної сфери; - охарактеризувати організаційно-економічний стан СФГ «Вершина» та його ринкове середовище; - здійснити аналіз існуючої маркетингової системи підприємства; - виявити ключові проблеми й слабкі сторони у стратегічному позиціонуванні; - розробити шляхи вдосконалення маркетингової діяльності з урахуванням умов нестабільності. Об’єкт дослідження – маркетингова система аграрного підприємства в умовах стратегічного управління. Предмет дослідження – інструменти та механізми стратегічного позиціонування в системі маркетингу аграрного підприємства. Meta doslidzhennia poliahaie u formuvanni praktychnykh rekomendatsii shchodo vdoskonalennia marketynhovoi systemy stratehichnoho pozytsionuvannia SFH «Vershyna» z metoiu pidvyshchennia efektyvnosti yoho funktsionuvannia v umovakh zovnishnoi nestabilnosti ta posylennia konkurentnykh pozytsii na ahrarnomu rynku. Zavdannia doslidzhennia: - doslidyty teoretyko-metodolohichni zasady stratehichnoho pozytsionuvannia pidpryiemstv ahrarnoi sfery; - okharakteryzuvaty orhanizatsiino-ekonomichnyi stan SFH «Vershyna» ta yoho rynkove seredovyshche; - zdiisnyty analiz isnuiuchoi marketynhovoi systemy pidpryiemstva; - vyiavyty kliuchovi problemy y slabki storony u stratehichnomu pozytsionuvanni; - rozrobyty shliakhy vdoskonalennia marketynhovoi diialnosti z urakhuvanniam umov nestabilnosti. Obiekt doslidzhennia – marketynhova systema ahrarnoho pidpryiemstva v umovakh stratehichnoho upravlinnia. Predmet doslidzhennia – instrumenty ta mekhanizmy stratehichnoho pozytsionuvannia v systemi marketynhu ahrarnoho pidpryiemstva.
URI: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12766
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, публічного управління та адміністрування. Бакалаври

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мисник Р. В..pdf1,31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.