Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12791
Назва: Digital solutions for client relation management in real estate companies
Інші назви: Цифрові рішення для менеджменту відносин з клієнтами в компаніях зі сфери нерухомості
Автори: Ступак, Вікторія Євгенівна
Stupak, Victoria
Ключові слова: digital management solutions
цифрові рішення для менеджменту
customer relations
відносин з клієнтами
companies
компанії
real estate
сфера нерухомості
Дата публікації: 2025
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: in real estate companies / Цифрові рішення для менеджменту відносин з клієнтами в компаніях зі сфери нерухомості : кваліфікаційна робота на здобуття ОС «Бакалавр» : 073 Менеджмент / Вікторія Євгенівна Ступак ; наук. керівник Мельник Леся Леонідівна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. менеджменту, публічного управління та адміністрування. – Дніпро, 2025. – 73 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12791
Короткий огляд (реферат): Therefore, the main purpose of this research is to explore ways to enhance the productivity of LLC «BAZIS RK» by improving customer relationship management through the implementation of modern digital solutions. The object of the research is customer relationship management in companies operating in the Ukrainian real estate market and how these companies can adapt to the challenges of the digital age. The subject of the research is the managerial processes within LLC «BAZIS RK», particularly focusing on how the company’s management handles the flow of information between its internal and external environments in order to adapt and optimize business operations. In order to accomplish the purpose the following tasks are set: 1. To outlinethe theoretical foundations of data management in the modern real estate market in Ukraine. 2. To estimate the current management performance of LLC «BAZIS RK»and identify opportunities for future development. 3. To develop strategic recommendations for digital transformation and future growth of LLC «BAZIS RK». Отже, основною метою цього дослідження є вивчення шляхів підвищення продуктивності ТОВ «БАЗІС РК» шляхом удосконалення управління взаємовідносинами з клієнтами шляхом впровадження сучасних цифрових рішень. Об'єктом дослідження є управління взаємовідносинами з клієнтами в компаніях, що працюють на ринку нерухомості України, та те, як ці компанії можуть адаптуватися до викликів цифрової епохи. Предметом дослідження є управлінські процеси в ТОВ «БАЗІС РК», зокрема, як керівництво компанії керує потоком інформації між своїм внутрішнім та зовнішнім середовищами з метою адаптації та оптимізації бізнес-операцій. Для досягнення мети поставлені такі завдання: 1. Окреслити теоретичні основи управління даними на сучасному ринку нерухомості України. 2. Оцінити поточну управлінську ефективність ТОВ «БАЗІС РК» та визначити можливості для подальшого розвитку. 3. Розробити стратегічні рекомендації щодо цифрової трансформації та майбутнього зростання ТОВ «БАЗІС РК».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12791
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, публічного управління та адміністрування. Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ступак В. Є..pdf988,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.