Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12796
Назва: Удосконалення маркетингового управління операційними бізнес-процесами підприємства
Інші назви: Udoskonalennia marketynhovoho upravlinnia operatsiinymy biznes-protsesamy pidpryiemstva
Автори: Уфімцева, Катерина Олегівна
Ufimtseva, Kateryna
Ключові слова: підприємство
pidpryiemstvo
операційні бізнес-процеси
operatsiini biznes-protsesy
удосконалення маркетингового у
udoskonalennia marketynhovoho upravlinnia
Дата публікації: 2025
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Уфімцева К. О. Удосконалення маркетингового управління операційними бізнес-процесами підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття ОС «Бакалавр» : 073 Менеджмент / Катерина Олегівна Уфімцева ; наук. керівник Застава Інна Анатоліївна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. менеджменту, публічного управління та адміністрування. – Дніпро, 2025. – 65 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12796
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення маркетингового управління операційними бізнес-процесами на прикладі СФГ «Сонячне». Завдання дослідження: - визначити теоретичні основи та сучасні підходи до маркетингового управління бізнес-процесами; - дослідити організаційно-економічний стан СФГ «Сонячне»; - оцінити ефективність функціонування операційних процесів з урахуванням маркетингових аспектів; - виявити проблеми у взаємодії маркетингової та операційної функцій підприємства; - обґрунтувати напрями удосконалення маркетингового управління бізнес-процесами; - оцінити економічну ефективність запропонованих рішень. Об’єкт дослідження – маркетингове управління операційними бізнес-процесами на аграрному підприємстві. Предмет дослідження – організаційно-економічні механізми вдосконалення маркетингового управління операційною діяльністю на підприємстві. Metoiu doslidzhennia ye rozrobka praktychnykh rekomendatsii shchodo udoskonalennia marketynhovoho upravlinnia operatsiinymy biznes-protsesamy na prykladi SFH «Soniachne». Zavdannia doslidzhennia: - vyznachyty teoretychni osnovy ta suchasni pidkhody do marketynhovoho upravlinnia biznes-protsesamy; - doslidyty orhanizatsiino-ekonomichnyi stan SFH «Soniachne»; - otsinyty efektyvnist funktsionuvannia operatsiinykh protsesiv z urakhuvanniam marketynhovykh aspektiv; - vyiavyty problemy u vzaiemodii marketynhovoi ta operatsiinoi funktsii pidpryiemstva; - obgruntuvaty napriamy udoskonalennia marketynhovoho upravlinnia biznes-protsesamy; - otsinyty ekonomichnu efektyvnist zaproponovanykh rishen. Obiekt doslidzhennia – marketynhove upravlinnia operatsiinymy biznes-protsesamy na ahrarnomu pidpryiemstvi. Predmet doslidzhennia – orhanizatsiino-ekonomichni mekhanizmy vdoskonalennia marketynhovoho upravlinnia operatsiinoiu diialnistiu na pidpryiemstvi.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12796
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, публічного управління та адміністрування. Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Уфімцева К. О..pdf823,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.