Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12836
Title: Удосконалення системи менеджменту на підприємстві сфери послуг
Other Titles: Udoskonalennia systemy menedzhmentu na pidpryiemstvi sfery posluh
Authors: Левчук, Марина Євгеніївна
Levchuk, Maryna
Keywords: підприємство сфери послуг
pidpryiemstvo sfery posluh
менеджмент
menedzhment
удосконалення системи
udoskonalennia systemy
Issue Date: 2025
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Левчук М. Є. Удосконалення системи менеджменту на підприємстві сфери послуг : кваліфікаційна робота на здобуття ОС «Бакалавр» : 073 Менеджмент / Левчук Марина Євгеніївна ; наук. керівник Шпортюк Наталя Леонідівна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. менеджменту і права. – Дніпро, 2025. – 74 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12836
Abstract: Метою кваліфікаційної роботи є розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення системи менеджменту на підприємстві сфери послуг з урахуванням його організаційної специфіки, поточного рівня ефективності управлінських процесів та сучасних тенденцій розвитку сервісної економіки. Для досягнення поставленої мети передбачено вирішення таких основних завдань:  проаналізувати теоретико-методологічні засади побудови системи менеджменту в підприємствах сервісного типу;  здійснити оцінку організаційно-економічної діяльності ТОВ «ПИВРЕСТКОМ»;  ідентифікувати управлінські проблеми та визначити слабкі місця у функціонуванні існуючої системи менеджменту;  обґрунтувати напрями удосконалення управлінських рішень, структури й процесів підприємства;  провести оцінку очікуваної ефективності запропонованих заходів. Об’єктом дослідження виступає система управління підприємством сфери послуг. Предметом дослідження – процеси, механізми й інструменти реалізації управлінських функцій на підприємстві ТОВ «ПИВРЕСТКОМ». Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye rozrobka praktychnykh rekomendatsii shchodo udoskonalennia systemy menedzhmentu na pidpryiemstvi sfery posluh z urakhuvanniam yoho orhanizatsiinoi spetsyfiky, potochnoho rivnia efektyvnosti upravlinskykh protsesiv ta suchasnykh tendentsii rozvytku servisnoi ekonomiky. Dlia dosiahnennia postavlenoi mety peredbacheno vyrishennia takykh osnovnykh zavdan: - proanalizuvaty teoretyko-metodolohichni zasady pobudovy systemy menedzhmentu v pidpryiemstvakh servisnoho typu; - zdiisnyty otsinku orhanizatsiino-ekonomichnoi diialnosti TOV «PYVRESTKOM»; - identyfikuvaty upravlinski problemy ta vyznachyty slabki mistsia u funktsionuvanni isnuiuchoi systemy menedzhmentu; - obgruntuvaty napriamy udoskonalennia upravlinskykh rishen, struktury y protsesiv pidpryiemstva; - provesty otsinku ochikuvanoi efektyvnosti zaproponovanykh zakhodiv. Obiektom doslidzhennia vystupaie systema upravlinnia pidpryiemstvom sfery posluh. Predmetom doslidzhennia – protsesy, mekhanizmy y instrumenty realizatsii upravlinskykh funktsii na pidpryiemstvi TOV «PYVRESTKOM».
URI: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12836
Appears in Collections:Кафедра менеджменту і права. Бакалаври

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Левчук М. Є..pdf561,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.