Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12851
Title: Удосконалення управління маркетинговою стратегією розвитку підприємства
Other Titles: Udoskonalennia upravlinnia marketynhovoiu stratehiieiu rozvytku pidpryiemstva
Authors: Фісун, Катерина Євгенівна
Fisun, Kateryna
Keywords: розвиток підприємства
rozvytok pidpryiemstva
маркетингова стратегія
marketynhova stratehiia
удосконалення управління
udoskonalennia upravlinnia
Issue Date: 2025
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Фісун К. Є. Удосконалення управління маркетинговою стратегією розвитку підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття ОС «Бакалавр» : 073 Менеджмент / Катерина Євгенівна Фісун ; наук. керівник Демидова Марія Миколаївна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. менеджменту і права. – Дніпро, 2025. – 66 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12851
Abstract: Метою роботи є теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення управління маркетинговою стратегією розвитку підприємства в умовах сучасного конкурентного середовища, з урахуванням цифрових технологій, змін у споживчій поведінці та потребі в підвищенні ефективності управлінських рішень у сфері маркетингу. Для досягнення зазначеної мети передбачається вирішення таких завдань: – розглянути теоретичні підходи до формування маркетингової стратегії підприємства; – вивчити критерії та інструменти оцінки ефективності маркетингової діяльності; – надати організаційно-економічну характеристику суб’єкта підприємництва; – дослідити систему управління маркетинговою стратегією ФОП Травінський К.В.; – розробити маркетингову стратегію розвитку ФОП Травінський К.В.; – оцінити економічну ефективність впровадження цифрового маркетингу. Об’єктом дослідження є процес управління маркетинговою стратегією на підприємстві в умовах сучасного ринкового середовища. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних і практичних аспектів удосконалення управління маркетинговою стратегією розвитку підприємства. Metoiu roboty ye teoretychne obgruntuvannia ta rozrobka praktychnykh rekomendatsii shchodo udoskonalennia upravlinnia marketynhovoiu stratehiieiu rozvytku pidpryiemstva v umovakh suchasnoho konkurentnoho seredovyshcha, z urakhuvanniam tsyfrovykh tekhnolohii, zmin u spozhyvchii povedintsi ta potrebi v pidvyshchenni efektyvnosti upravlinskykh rishen u sferi marketynhu. Dlia dosiahnennia zaznachenoi mety peredbachaietsia vyrishennia takykh zavdan: – rozghlianuty teoretychni pidkhody do formuvannia marketynhovoi stratehii pidpryiemstva; – vyvchyty kryterii ta instrumenty otsinky efektyvnosti marketynhovoi diialnosti; – nadaty orhanizatsiino-ekonomichnu kharakterystyku subiekta pidpryiemnytstva; – doslidyty systemu upravlinnia marketynhovoiu stratehiieiu FOP Travinskyi K.V.; – rozrobyty marketynhovu stratehiiu rozvytku FOP Travinskyi K.V.; – otsinyty ekonomichnu efektyvnist vprovadzhennia tsyfrovoho marketynhu. Obiektom doslidzhennia ye protses upravlinnia marketynhovoiu stratehiieiu na pidpryiemstvi v umovakh suchasnoho rynkovoho seredovyshcha. Predmetom doslidzhennia ye sukupnist teoretychnykh, metodychnykh i praktychnykh aspektiv udoskonalennia upravlinnia marketynhovoiu stratehiieiu rozvytku pidpryiemstva.
URI: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12851
Appears in Collections:Кафедра менеджменту і права. Бакалаври

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Фісун К. Є..pdf744,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.