Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12943
Title: Інтеграція методів математичного програмування та теорії ігор в економічну освіту
Other Titles: Integration of mathematical programming methods and game theory into economic education
Authors: Щербина, Ірина Володимирівна
Shcherbyna, Iryna
Кагадій, Тетяна Станіславівна
Kahadii, Tetiana
Keywords: математична модель
mathematical model
цільова функція
objective function
теорія ігор
game theory
метод множників Лагранжа
Lagrange multiplier method
теорія графів
graph theory
Issue Date: 2025
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Щербина І. В. Інтеграція методів математичного програмування та теорії ігор в економічну освіту / І. В. Щербина, Т. С. Кагадій // Проблеми та перспективи фінансового забезпечення відновлення економіки України : матеріали І Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (3-4 берез. 2025 р. м. Дніпро) / Дніпров. держ. аграр.-екон. ун-т. – Дніпро : ДДАЕУ, 2025. – С. 331-334. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12943
Abstract: В даній роботі розглядається застосування математичного програмування та теорії ігор до розв’язання задач економічної спрямованості. Ці розділи прикладної математики використовують сучасну математичну лексику, що вже завоювала своє місце в реальних економічних задачах. Для засвоєння основних принципів не потрібно володіти складними математичними техніками. На сьогоднішній день існує безліч стандартних програмних засобів та онлайн-калькуляторів, що значно спрощують певні обчислення. Здобувачі можуть активно брати участь у створенні економіко-математичних моделей, а викладачі мають надавати більше самостійності слухачам у вивченні економічних аспектів, розробці та використанні власних ідей для подальшого розв’язання задач. This paper examines the application of mathematical programming and game theory to solving economic problems. These sections of applied mathematics use modern mathematical vocabulary that has already won its place in real economic problems. To master the basic principles, it is not necessary to possess complex mathematical techniques. Today, there are many standard software tools and online calculators that significantly simplify certain calculations. Applicants can actively participate in the creation of economic and mathematical models, and teachers should provide students with more independence in studying economic aspects, developing and using their own ideas for further solving problems.
URI: https://drive.google.com/file/d/1LcYSxwOG0VNe6tzrkXqTw5e3RVTihlCc/view
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12943
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2025_Щербина та Кагадій (ДДАЕУ, Дніпро).pdf622,15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.