Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/13007
Title: Сучасні механізми та цифрові інструменти маркетингового інноваційного розвитку підприємств у контексті трансформації бізнес-середовища
Other Titles: Suchasni mekhanizmy ta tsyfrovi instrumenty marketynhovoho innovatsiinoho rozvytku pidpryiemstv u konteksti transformatsii biznes-seredovyshcha
Authors: Квасова, Людмила Сергіївна
Kvasova, Luidmyla
Keywords: маркетинговий інноваційний розвиток
marketynhovyi innovatsiinyi rozvytok
розвиток підприємств
rozvytok pidpryiemstv
трансформація бізнес-середовища
transformatsiia biznes-seredovyshcha
глобальна цифровізація
hlobalna tsyfrovizatsiia
інноваційний маркетинг
innovatsiinyi marketynh
Issue Date: 2025
Publisher: ПП “Астрая”
Citation: Квасова Л. С. Сучасні механізми та цифрові інструменти маркетингового інноваційного розвитку підприємств у контексті трансформації бізнес-середовища / Квасова Л. С. // Управління підприємствами в національній економіці України : теоретичні та практичні аспекти : колективна монографія. – Полтава: ПП “Астрая”, 2025. – С. 78-96. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/13007
Abstract: Короткий огляд (реферат): У сучасних умовах глобальної цифровізації та трансформації бізнессередовища підприємства стикаються з необхідністю оперативно адаптуватися до змін ринку, поведінки споживачів і технологічного прогресу. Традиційні маркетингові підходи вже не забезпечують достатнього рівня конкурентоспроможності. Саме тому зростає потреба в упровадженні інноваційних механізмів і цифрових інструментів, які дозволяють формувати гнучкі маркетингові стратегії, орієнтовані на результат. Вивчення і систематизація таких механізмів є важливим науковим та прикладним завданням, яке зумовлює актуальність обраної теми монографії. Інноваційний розвиток у маркетинговій діяльності – це систематичне впровадження нових ідей, технологій, інструментів та підходів, спрямованих на створення конкурентних переваг, підвищення ефективності комунікацій з клієнтами та адаптацію підприємства до змін у ринковому середовищі. У традиційному розумінні інновації асоціюються переважно з новими продуктами чи технологіями. U suchasnykh umovakh hlobalnoi tsyfrovizatsii ta transformatsii biznesseredovyshcha pidpryiemstva stykaiutsia z neobkhidnistiu operatyvno adaptuvatysia do zmin rynku, povedinky spozhyvachiv i tekhnolohichnoho prohresu. Tradytsiini marketynhovi pidkhody vzhe ne zabezpechuiut dostatnoho rivnia konkurentospromozhnosti. Same tomu zrostaie potreba v uprovadzhenni innovatsiinykh mekhanizmiv i tsyfrovykh instrumentiv, yaki dozvoliaiut formuvaty hnuchki marketynhovi stratehii, oriientovani na rezultat. Vyvchennia i systematyzatsiia takykh mekhanizmiv ye vazhlyvym naukovym ta prykladnym zavdanniam, yake zumovliuie aktualnist obranoi temy monohrafii. Innovatsiinyi rozvytok u marketynhovii diialnosti – tse systematychne vprovadzhennia novykh idei, tekhnolohii, instrumentiv ta pidkhodiv, spriamovanykh na stvorennia konkurentnykh perevah, pidvyshchennia efektyvnosti komunikatsii z kliientamy ta adaptatsiiu pidpryiemstva do zmin u rynkovomu seredovyshchi. U tradytsiinomu rozuminni innovatsii asotsiiuiutsia perevazhno z novymy produktamy chy tekhnolohiiamy.
URI: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/13007
ISBN: 978-617-8466-60-2
Appears in Collections:Монографії, розділи монографій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КВАСОВА_Монографія_ 2025_15_09.pdf713,88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.