Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/1381
Title: Інституціональні особливості логістики органічної сільськогосподарської продукції
Other Titles: Institutional features of logistics of organic agricultural production
Authors: Білоткач, Ігор Анатолійович
Bilotkach, Ihor
Keywords: агропромислове виробництво
agro-industrial production
органічне агровиробництво
organic agroproduction
інститути
institution
інституції
institutional
ринок
market
логістика
logistics
розвиток
development
Issue Date: 2018
Publisher: Львівська політехніка
Citation: Білоткач І. А. Інституціональні особливості логістики органічної сільськогосподарської продукції / І. А. Білоткач // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : матеріали ХІІ Міжнар.наук.-практ. конф. (25-27 жовтня 2018 р.). – Львів : Львівська політехніка, 2018. – С. 20-22. - URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/1381
Abstract: Виявлено що агропродовольча сфера України має значний потенціал для збільшення просування органічної сільськогосподарської продукції як на внутрішній так і зовнішні споживчі та промислові ринки. Одним із шляхів досягнення реалізації цього потенціалу є освоєння сегменту транспортної логістики щодо просування органічної продукції, яка є затребуваною серед споживачів у світі, а її пропозиція є недостатньою з точки зору якісного наповнення. Окрім діяльності підприємств у напрямку розвитку ринку логістичних послуг та заходів із просування органічної продукції, необхідною є організаційно-правова підтримка з боку держави. Вона може виражатися у інституціональному (нормативному) встановленні спеціальних вимог та стандартів щодо надання логістичних послуг по транспортуванню органічної продукції, встановленні вимог щодо сертифікації та маркування транспортних засобів та створення дієвої системи контролю за запропонованими заходами. - It is revealed that the agro-food sector of Ukraine has significant potential for increasing the promotion of organic agricultural products both on the domestic and foreign consumer and industrial markets. One of the ways to achieve this potential is to develop the transport logistics segment for the promotion of organic products, which is in demand among consumers in the world, and its offer is insufficient in terms of quality content. In addition to the activities of enterprises in the development of the market for logistics services and promotion of organic products, organizational and legal support from the state is necessary. It can be expressed in the institutional (normative) establishment of special requirements and standards for the provision of logistics services for the transport of organic products, the establishment of certification requirements and labeling of vehicles and the establishment of an effective system of control over the proposed measures.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/1381
ISBN: ISBN 978-966-941-235-5
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdf214,84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.