Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/149
Title: Development of social marketing in modern conditions of enterprise activities
Other Titles: Розвиток соціального маркетингу в сучасних умовах підприємницької діяльності
Authors: Bezugla, Liudmyla
Безугла, Людмила Сергіївна
Keywords: social marketing
соціальний маркетинг
concept of social and ethical marketing
концепція соціально-етичного маркетингу
entrepreneurial activity
підприємницька діяльність
social responsibility
соціальна відповідальність
competitivenes
конкурентоспромож-ність
Issue Date: 2017
Publisher: Мукачівський державний університет
Citation: Liudmyla Bezugla (2017): Development of social marketing in modern conditions of enterprise activities. [Електронне наукове фахове видання] «Економіка та суспільство». – 2017. - № 11. – С. 162-165. - Режим доступу : http://www.economyandsociety.in.ua/journal-11/18-stati-11/1202-bezugla-l-s URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/149
Abstract: The main aspects of social marketing in today's business environment and the problems of using the concept of social and ethical marketing business, tendencies, and orientations of social marketing that will lead to the formation of social competitive advantage, grounded problems that raise the efficiency of social marketing are considered in the article. В статті розглянуто головні аспекти соціального маркетингу в сучасних умовах ведення бізнесу та проблематику використання концепції соціально-етичного маркетингу в підприємницькій діяльності, виявлено тенденції та орієнтири розвитку соціального маркетингу, що призведуть до формування соціальних конкурентних переваг підприємства, обґрунтовано проблеми, які сприяють підвищенню ефективності функціону-вання соціального маркетингу.
Description: The main aspects of social marketing in today's business environment and the problems of using the concept of social and ethical marketing business, tendencies, and orientations of social marketing that will lead to the formation of social competitive advantage, grounded problems that raise the efficiency of social marketing are considered in the article. В статті розглянуто головні аспекти соціального маркетингу в сучасних умовах ведення бізнесу та проблематику використання концепції соціально-етичного маркетингу в підприємницькій діяльності, виявлено тенденції та орієнтири розвитку соціального маркетингу, що призведуть до формування соціальних конкурентних переваг підприємства, обґрунтовано проблеми, які сприяють підвищенню ефективності функціону-вання соціального маркетингу.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/149
ISSN: ISSN (Online) 2524-0072
Appears in Collections:Наукові статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття.pdf189,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.