Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/1559
Title: | Шляхи формування позитивної мотивації до вивчення ділової англійської мови у магістрантів |
Other Titles: | The ways to form a positive motivation of master’s degree students to study business English |
Authors: | Резунова, Олена Сергіївна Rezunova, Olena |
Keywords: | мотивація motivation магістранти masters ділова англійська мова Business English language інтерактивне навчання interactive learning мультимедійні технології multimedia technologies дебати debates ділова гра business games закордонне стажування foreign internship |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Центр міжнародного співробітництва, видавництво "ТК Меганом" |
Citation: | Резунова О. С. Шляхи формування позитивної мотивації до вивчення ділової англійської мови у магістрантів / О. С. Резунова // Innovative solutions in modern science : Scientific journal. – Dubai : publishing house "TK Meganom", 2019. – No. 3(30). – Р. 65-76. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/1559 |
Abstract: | У статті розглядається сутність поняття «позитивна мотивація до навчання» у педагогічних і психологічних дослідженнях. Основні шляхи підвищення позитивної мотивації до вивчення ділової англійської мови автор вбачає у використанні інтерактивних та мультимедійних технологій навчання, ділових ігор, дебатів, дискусій, групової роботи під час занять. Особливу роль в підвищенні позитивної мотивації магістрантів відіграє можливість застосування отриманих іншомовних знань завдяки участі у закордонних стажуваннях та виробничих практиках. The article examines the essence of the concept of "positive motivation for learning" in pedagogical and psychological research. The author explores the main ways to increase the positive motivation to study Business English in the use of interactive and multimedia learning technologies, business games, debates, discussions, group work during classes. A special role in enhancing the positive motivation of master’s degree students is the possibility of using foreign language knowledge acquired through participation in foreign internships and business practices. |
URI: | https://naukajournal.org/index.php/ISMSD/article/view/1806 http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/1559 |
ISSN: | 2414-6714 (Print) 2414-634X (online) |
Appears in Collections: | Наукові статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.