Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/177
Title: Розробка екологічно орієнтованого комплексу маркетингу в аграрному виробництві
Other Titles: Development of environmentally oriented marketing mix in agricultural production
Authors: Багорка, Марія Олександрівна
Bagorka, Mariya
Keywords: комплекс маркетингу
marketing mix elements of the complex
аграрне виробництво
agricultural production
екологічно безпечна продукція
environmentally safe products
ціна
price
канали збуту
distribution channels
екологічні інтереси
environmental interests
маркетингові комунікації
marketing communications
екологізація аграрного виробництва
greening agricultural production
Issue Date: 2017
Publisher: ТОВ «Редакція міжнародного науково-виробничого журналу «Економіка АПК»
Citation: Багорка М. О. Розробка екологічно орієнтованого комплексу маркетингу в аграрному виробництві / М. О. Багорка // Міжнародний науково-виробничий журнал «Економіка АПК». – 2017. – № 5. – С. 43–51.
Abstract: Визначена оптимальна комбінація елементів комплексу маркетингу для аграрного виробництва з урахування екологічної складової. Здійснено систематизацію і координацію основних складових комплексу маркетингу, як основного інструментарію реалізації стратегії екологізації аграрного виробництва. The optimum combination of elements of the marketing mix for the agricultural production with environmental component. Systematize and coordinate the main components of the marketing mix as the main tool of implementing the strategy greening of agriculture.
Description: Визначена оптимальна комбінація елементів комплексу маркетингу для аграрного виробництва з урахування екологічної складової. Здійснено систематизацію і координацію основних складових комплексу маркетингу, як основного інструментарію реалізації стратегії екологізації аграрного виробництва. За результатами дослідження обґрунтовано висновок про комбінацію елементів маркетинг-міксу залежно від зовнішніх і внутрішніх факторів середовища, виду продукції та мотивування споживачів. The optimum combination of elements of the marketing mix for the agricultural production with environmental component. Systematize and coordinate the main components of the marketing mix as the main tool of implementing the strategy greening of agriculture. The study proved the conclusion of a combination of elements of the marketing mix depending on external and internal environmental factors, type of product and motivate consumers.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/177
ISSN: ISSN print 2221-1055
ISSN online 2413-2322
Appears in Collections:Наукові статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf378,05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.