Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/195
Назва: Маркетингова стратегія екологізації аграрного виробництва як основний напрям інноваційної діяльності аграрних підприємств
Інші назви: Marketing strategy of ecologization of agricultural production as a main direction of innovative activity agricultural enterprises
Автори: Багорка, Марія Олександрівна
Bagorka, Mariya
Ключові слова: маркетингова стратегія
marketing strategy
аграрне виробництво
agrarian production
екологізація
ecologization
інноваційний розвиток
innovative development
аграрні підприємства
agrarian enterprises
Дата публікації: 2017
Видавництво: Одеський національний університет ім. І.І. Мечникова
Бібліографічний опис: Багорка М. О. Маркетингова стратегія екологізації аграрного виробництва як основний напрям інноваційної діяльності аграрних підприємств / М. О. Багорка // Вісник ОНУ ім. І.І. Мечникова. Серія: «Економіка». – 2017. – Т. 21. - Випуск 4 (46).– С. 58–62.
Короткий огляд (реферат): Дослідженні основні чинники, що обумовлюють необхідність формування маркетингових стратегій для аграрних підприємств, які здатні забезпечити інноваційний їх розвиток відповідно до сучасних світових вимог. Обґрунтована необхідність впровадження маркетингової стратегії екологізації як інноваційної стратегії розвитку аграрного виробництва. The research is the main factors that determine the necessity of marketing strategies for agrarian enterprises that are capable of providing innovative development in accordance with the current world requirements. The necessity of introduction of marketing strategy of ecologization as an innovative strategy of development of agrarian production is substantiated.
Опис: Дослідженні основні чинники, що обумовлюють необхідність формування маркетингових стратегій для аграрних підприємств, які здатні забезпечити інноваційний їх розвиток відповідно до сучасних світових вимог. Обґрунтована необхідність впровадження маркетингової стратегії екологізації як інноваційної стратегії розвитку аграрного виробництва. The research is the main factors that determine the necessity of marketing strategies for agrarian enterprises that are capable of providing innovative development in accordance with the current world requirements. The necessity of introduction of marketing strategy of ecologization as an innovative strategy of development of agrarian production is substantiated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/195
ISSN: ISSN 2304-0920
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf226,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.