Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/195
Title: Маркетингова стратегія екологізації аграрного виробництва як основний напрям інноваційної діяльності аграрних підприємств
Other Titles: Marketing strategy of ecologization of agricultural production as a main direction of innovative activity agricultural enterprises
Authors: Багорка, Марія Олександрівна
Bagorka, Mariya
Keywords: маркетингова стратегія
marketing strategy
аграрне виробництво
agrarian production
екологізація
ecologization
інноваційний розвиток
innovative development
аграрні підприємства
agrarian enterprises
Issue Date: 2017
Publisher: Одеський національний університет ім. І.І. Мечникова
Citation: Багорка М. О. Маркетингова стратегія екологізації аграрного виробництва як основний напрям інноваційної діяльності аграрних підприємств / М. О. Багорка // Вісник ОНУ ім. І.І. Мечникова. Серія: «Економіка». – 2017. – Т. 21. - Випуск 4 (46).– С. 58–62.
Abstract: Дослідженні основні чинники, що обумовлюють необхідність формування маркетингових стратегій для аграрних підприємств, які здатні забезпечити інноваційний їх розвиток відповідно до сучасних світових вимог. Обґрунтована необхідність впровадження маркетингової стратегії екологізації як інноваційної стратегії розвитку аграрного виробництва. The research is the main factors that determine the necessity of marketing strategies for agrarian enterprises that are capable of providing innovative development in accordance with the current world requirements. The necessity of introduction of marketing strategy of ecologization as an innovative strategy of development of agrarian production is substantiated.
Description: Дослідженні основні чинники, що обумовлюють необхідність формування маркетингових стратегій для аграрних підприємств, які здатні забезпечити інноваційний їх розвиток відповідно до сучасних світових вимог. Обґрунтована необхідність впровадження маркетингової стратегії екологізації як інноваційної стратегії розвитку аграрного виробництва. The research is the main factors that determine the necessity of marketing strategies for agrarian enterprises that are capable of providing innovative development in accordance with the current world requirements. The necessity of introduction of marketing strategy of ecologization as an innovative strategy of development of agrarian production is substantiated.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/195
ISSN: ISSN 2304-0920
Appears in Collections:Наукові статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.pdf226,52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.