Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/1992
Title: | Сучасна вища аграрна інженерна освіта в Україні–стан, проблеми, деякі концепції та заходи підвищення її якості |
Other Titles: | Modern higher agrarian engineering education in Ukraine – condition, problems, some concepts and measures of improvement of its quality |
Authors: | Кобець, Анатолій Степанович Kobets, Anatoly S. Сobets’, Anatoliy S. Kobec, A. S. Kobets, A. Kobets, Anatoly Stepanovich Дем'яненко, Анатолій Григорович Demianenko, Anatoliy Кагадій, Станіслав Васильович Kagadiy, Stanislav |
Keywords: | вища інженерна освіта higher engineering education .якість вищої аграрної освіти quality of higher agricultural education підготовка фахівців training of specialists |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Національна металургійна академія України |
Citation: | Кобець А.С. Сучасна вища аграрна інженерна освіта в Україні–стан, проблеми, деякі концепції та заходи підвищення її якості/А. С. Кобець, А. Г. Дем'яненко, С. В. Кагадій//Теорія та методика електронного навчання : збірник наукових праць.- Випуск II. – Кривий Ріг : Видавничий відділ НМетАУ, 2011. –С.72-77.-Режим доступу:http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/1992 |
Abstract: | Виробництву ХХІ століття, у тому числі і агропромисловому, потрібен спеціаліст, здатний гнучко перебудовувати напрям та зміст своєї діяль ності у зв’язку зі зміною життєвих орієнтирів та вимог ринку. Досягнен ня професійної мобільності є однією з найважливіших задач Болонсько го процесу [8], розв’язання якої можливе лише за умови фундаменталі зації вищої освіти. Вузькопрофесійна підготовка, отримання знань на все життя, поступово замінюються освітою впродовж усього життя. Та ки реалії, реальні вимоги часу та ринкової економіки. Деякі заходи по підвищенню якості вищої аграрної освіти. Production of the XXI century, including agro-industrial, is needed a specialist who is able to flexibly reshape the direction and content of his activities changes in life and market demands. Achieving professional mobility is one of Bologna's most important tasks of the process [8], which can only be solved if it is fundamental higher education. Narrow vocational training, knowledge acquisition at lifelong, gradually being replaced by lifelong education. And realities, real demands of time and market economy. Some measures to improve the quality of higher agricultural education. |
URI: | http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/1992 |
Appears in Collections: | Навчальні посібники, розділи. Довідники, словники |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Теорія_та_методика_ел-72-77.pdf | 84,2 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.