Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/221
Title: Стратегія маркетингу як фактор підвищення ефективності туристичної галузі
Other Titles: Marketing strategy as the factor of increase of efficiency of the tourism industry
Authors: Юрченко, Наталія Іванівна
Yurchenko, Nataliy
Keywords: маркетинг
marketing
туризм
tourism
туристична галузь
tourism industry
стратегія маркетингу
marketing strateg
туристичний продукт
tourist product
планування
planning
Issue Date: 2018
Publisher: Державний вищий навчальний заклад «Ужгородський національний університет»
Citation: Юрченко Н. І. Стратегія маркетингу як фактор підвищення ефективності туристичної галузі / Н. І Юрченко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія «Міжнародні економічні відносини та світове господарство». - 2018. – Вип. № 18. – Частина 3. – С. 158-162.
Abstract: У сучасних умовах господарювання основою стратегічного маркетингового планування в туристичній галузі виступає стратегія маркетингу. В статті проаналізовано сутність і особливості поняття «туризм» та «туристична галузь». Досліджено різноманітні наукові підходи стосовно визначення сутності поняття «стратегія маркетингу». Запропоновано виокремлення характерних ознак вартості туристичного продукту. Проаналізовано динаміку туристичних потоків України. Визначено головну проблематику в забезпеченні ефективності туристичної галузі країни. In today's business environment, the marketing strategy is the basis of strategic marketing planning in the tourism industry. The article analyzes the essence and features of the concept of "tourism" and "tourism industry". Various scientific approaches to the definition of the essence of the concept of «marketing strategy» are investigated. It is proposed to distinguish the characteristic features of the value of a tourist product. The dynamics of tourist flows of Ukraine is analyzed. The main problems in ensuring the efficiency of the tourism industry of the country are determined.
Description: У сучасних умовах господарювання основою стратегічного маркетингового планування в туристичній галузі виступає стратегія маркетингу. В статті проаналізовано сутність і особливості поняття «туризм» та «туристична галузь». Досліджено різноманітні наукові підходи стосовно визначення сутності поняття «стратегія маркетингу». Запропоновано виокремлення характерних ознак вартості туристичного продукту. Проаналізовано динаміку туристичних потоків України. Визначено головну проблематику в забезпеченні ефективності туристичної галузі країни. In today's business environment, the marketing strategy is the basis of strategic marketing planning in the tourism industry. The article analyzes the essence and features of the concept of "tourism" and "tourism industry". Various scientific approaches to the definition of the essence of the concept of «marketing strategy» are investigated. It is proposed to distinguish the characteristic features of the value of a tourist product. The dynamics of tourist flows of Ukraine is analyzed. The main problems in ensuring the efficiency of the tourism industry of the country are determined.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/221
ISSN: ISSN: 2413-9971 (Print)
Appears in Collections:Наукові статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2.pdf418,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.