Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/224
Title: Використання маркетингу при плануванні ефективної системи збуту продукції аграрних підприємств
Other Titles: Use of marketing in planning an effective system of sales of agrarian enterprise
Authors: Ільченко, Тетяна Вікторівна
Ilchenko, Tetiana
Keywords: збут продукції
selling production
планування збуту
sales planning
маркетинг
marketing
дослідження ринку
market research
канал розподілу
distribution channel
Issue Date: 2017
Citation: Ільченко Т. В. Використання маркетингу при плануванні ефективної системи збуту продукції аграрних підприємств / Т. В. Ільченко // Методологічні основи науково-практичної діяльності в аграрно-економічній галузі: збірник статей науково-практичної конференції (03 листопада 2017 року, м. Дніпро) до 95-річчя заснування ДДАЕУ. – 2017. – С. 221-227.
Abstract: Визначено, що характерною тенденцією ефективного планування системи збуту продукції аграрного підприємства є використання маркетингових підходів. На основі досліджень нами представлені завдання та функції відділу маркетингу, який за нинішніх умов є найбільш поширеним організаційним підрозділом вітчизняного підприємства по забезпеченню збутової діяльності, а саме: планування і організація збуту, організація післяпродажного обслуговування, мотивація працівників, контроль за процесом збуту. It is determined that the characteristic tendency of effective planning of the marketing system of agrarian enterprises products is the use of marketing approaches. On the basis of our research, we are presented with the tasks and functions of the marketing department, which, in the current circumstances, is the most common organizational unit of the domestic company for the provision of sales activities, namely: planning and organization of sales, organization of after-sales service, motivation of employees, control over the sales process.
Description: Визначено, що характерною тенденцією ефективного планування системи збуту продукції аграрного підприємства є використання маркетингових підходів. На основі досліджень нами представлені завдання та функції відділу маркетингу, який за нинішніх умов є найбільш поширеним організаційним підрозділом вітчизняного підприємства по забезпеченню збутової діяльності, а саме: планування і організація збуту, організація післяпродажного обслуговування, мотивація працівників, контроль за процесом збуту It is determined that the characteristic tendency of effective planning of the marketing system of agrarian enterprises products is the use of marketing approaches. On the basis of our research, we are presented with the tasks and functions of the marketing department, which, in the current circumstances, is the most common organizational unit of the domestic company for the provision of sales activities, namely: planning and organization of sales, organization of after-sales service, motivation of employees, control over the sales process.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/224
ISSN: ISВN 978-617-627-109-3
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf302,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.