Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/226
Title: Актуальні аспекти розробки ефективної програми стимулювання збуту промислової продукції
Other Titles: Actual aspects of an effective program developing for stimulating the marketing of industrial products
Authors: Ільченко, Тетяна Вікторівна
Ilchenko, Tetiana
Keywords: промислове підприємство
industrial enterprise
програма стимулювання збуту
program of sales stimulation
засоби стимулювання збуту
means of sales stimulation
реклама
advertising
план маркетингу
marketing plan
Issue Date: 2018
Publisher: Національний університет харчових технологій; Громадська організація «Інститут проблем конкуренції»
Citation: Ільченко Т. В. Актуальні аспекти розробки ефективної програми стимулювання збуту промислової продукції / Т. В. Ільченко // Науковий економічний журнал «Інтелект ХХІ». – 2018. ‒ № 2. ‒ С. 80–84.
Abstract: У статті детально висвітлено алгоритм розробки ефективної програми стимулювання продажу на промисловому підприємстві, який включає дванадцять етапів. При цьому необхідно враховувати й корегувати зміст етапів відповідно до факторів зовнішнього та внутрішнього середовища, в якому функціонує організація. Досліджені різні інструменти стимулювання просування продукції з урахуванням специфіки промислового ринку. Запропоновано ряд етапів, які забезпечуватимуть підвищення ефективності програми стимулювання збуту промислової продукції та в цілому формуватимуть маркетингову політику підприємства. The article elucidates in detail the algorithm of an effective sales promotion program at an industrial enterprise, which includes twelve stages. The content of the stages should be corrected according to the factors of the external and internal environment which the organization operates in. Different means of product promotion stimulation have been investigated taking into account the specifics of the industrial market. Some stages that will increase the efficiency of the sales stimulation program and form the marketing policy of the enterprise are proposed.
Description: У статті детально висвітлено алгоритм розробки ефективної програми стимулювання продажу на промисловому підприємстві, який включає дванадцять етапів. При цьому необхідно враховувати й корегувати зміст етапів відповідно до факторів зовнішнього та внутрішнього середовища, в якому функціонує організація. Досліджені різні інструменти стимулювання просування продукції з урахуванням специфіки промислового ринку. Запропоновано ряд етапів, які забезпечуватимуть підвищення ефективності програми стимулювання збуту промислової продукції та в цілому формуватимуть маркетингову політику підприємства. The article elucidates in detail the algorithm of an effective sales promotion program at an industrial enterprise, which includes twelve stages. The content of the stages should be corrected according to the factors of the external and internal environment which the organization operates in. Different means of product promotion stimulation have been investigated taking into account the specifics of the industrial market. Some stages that will increase the efficiency of the sales stimulation program and form the marketing policy of the enterprise are proposed.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/226
ISSN: ISSN 2415-8801
Appears in Collections:Наукові статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.pdf380,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.