Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/228
Назва: Формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингу у вищих навчальних закладах
Інші назви: Forming Research Competency of Future Marketing Specialists in Higher Education Institutions
Автори: Захарченко, Юлія Василівна
Zakharchenko, Yuliia
Ключові слова: фахівець з маркетингу
specialist in marketing
дослідницька компетентність
research competency
формування дослідницької компетентності
forming research competency
педагогічні умови формування дослідницької компетентності
pedagogical conditions for forming research competency
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Захарченко Ю. В. Формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингу у вищих навчальних закладах : дис. канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. Педагогічні науки / Захарченко Ю. В.. – Хмельницький, 2018. – 263 с. – Бібліогр.: с. 210–235.
Опис: Дисертаційне дослідження присвячено проблемі формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингу у вищих навчальних закладах. У роботі досліджено сутність поняття «формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингу», що розглядається як цілісна інтегральна характеристика фахівця з маркетингу, що проявляється в його готовності зайняти активну дослідницьку позицію по відношенню до своєї діяльності й себе як її суб’єкту з метою перенесення смислового контексту діяльності від функціонального до перетворюючого в умовах невизначеності. Проаналізовано стан проблеми формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингу в сучасній педагогічній теорії і практиці та її структуру. Теоретично визначено та обґрунтовано педагогічні умови формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингу у вищих навчальних закладах: спрямованість змісту фахових дисциплін на дослідницьку діяльність; впровадження технології критичного мислення в процес професійної підготовки майбутніх фахівців з маркетингу; залучення студентів до науково-дослідної роботи. Розроблено модель формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингу у вищих навчальних закладах, яка включає цільовий, змістово-процесуальний та результативний блоки. Експериментально перевірено ефективність педагогічних умов формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингу у вищих навчальних закладах за визначеними критеріями, показниками і рівнями. The dissertation is devoted to the problem of formation of research competence of future marketing specialists in universities. The article explores the essence of the concept of «formation of research competence of future marketing specialists». The concept is considered as a holistic integral characteristic of a marketing specialist. This characteristic is manifested in his readiness to take an active research position in relation to his activity and himself as his subject in order to transfer semantic the context of activity from functional to transforming in conditions of uncertainty. The state of the problem of forming the research competence of future marketing specialists in modern pedagogical theory and practice and its structure is analyzed. In the dissertation was formed the theoretical definition and justification of the pedagogical conditions for the formation in the universities of research competence of future marketing specialistsin. Such conditions are: the focus of the content of specialized disciplines on research activities; introduction of the technology of critical thinking into the process of professional training of future marketing specialists; involvement of students in research work. The model of formation of research competence of future marketing specialists in higher educational institutions is developed, which includes target, content-procedural and effective blocks. The effectiveness of pedagogical conditions for the formation of research competence of future marketing specialists in higher educational institutions according to certain criteria, indicators and levels was experimentally tested.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/228
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Захарченко_дисертація.pdf4,46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.