Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/230
Назва: Розвиток критичного мислення як умова формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингу
Інші назви: Development of critical thinking as the condition for forming the research competence of the work of the future marketing specialists
Автори: Захарченко, Юлія Василівна
Zakharchenko, Yuliia
Ключові слова: критичне мислення
critical thinking
спрямованість на дослідницьку діяльність
focus on research activity
педагогічна умова
pedagogical condition
зміст навчання фахівців з маркетингу
content of training of marketing specialists
дослідницька компетентність
research competence
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Захарченко Ю. В. Розвиток критичного мислення як умова формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингу / Ю.В. Захарченко // Молодий вчений. – 2017. – №10 (50), ч. 3 – C. 444–447. – ISSN 2304-5809.
Опис: У статті досліджено розвиток критичного мислення як умову формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців маркетингу. Проаналізовано, що розвиток критичного мислення дослідники розглядали у таких напрямках: як психологічну властивість особистості, як когнітивну (експериментальна) властивість особистості, як розумова складова особистості. Умовою успішної роботи майбутніх фахівців з маркетингу є поєднання вищезазначених напрямів. Так досягнення цілеспрямованого розвитку критичного мислення відбувається за допомогою вирішення практичних завдань з використанням методів проблемно-орієнтованого навчання. Технологію розвитку критичного мислення застосовано на прикладі практичного заняття з дисципліни «Рекламний менеджмент» на тему «Медіапланування». The article studies the development of critical thinking as a condition for the formation of research competence of future marketing professionals. The analyzed of the process of development of critical thinking was considered by the researchers in the following directions: as a psychological property of a personality, as a cognitive (experimental) property of a personality, as a mental component of a personality. The condition of successful work of future marketing specialists is the combination of the above-mentioned directions. Thus, the achievement of purposeful development of critical thinking takes place through solving practical problems using problem-oriented learning methods. The technology of developing critical thinking is applied on the example of a practical lesson in the discipline "Advertising Management" on the theme "Media planning".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/230
ISSN: ISSN (Print): 2304-5809
ISSN (Online): 2313-2167
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf217,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.