Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/235
Title: Комплексна модель реалізації дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингу у вищих навчальних закладах
Other Titles: A comprehensive model of implementing the research competence marketing professionals in higher education
Authors: Захарченко, Юлія Василівна
Zakharchenko, Yuliia
Keywords: комплексна модель
complex model
дослідницька компетентність
research expertise
фахівець з маркетингу
marketing specialist
Issue Date: 2017
Citation: Захарченко Ю. В. Комплексна модель реалізації дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингу у вищих навчальних закладах / Ю. В. Захарченко // Slovak international scientific journal. – 2017. – № 8. – C. 27–30.
Description: В статті розглянуто результати досліджень відносно підготовки майбутніх фахівців з маркетингу. Представлено та описано модель реалізації дослідницької компетентності фахівців з маркетингу у вищих навчальних закладах, а також шляхи її впровадження. Запропоновано трирівневий підхід до забезпечення дослідницької компетентності маркетологів. In the article the research results of the process of preparation of future marketing professionals. Submitted the means of implementing educational model the research competence of marketing professionals at the university. Ways of implementing the model realization research competence marketers is described. A three-level approach to provide the research competence of marketing professionals is offer.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/235
ISSN: ISSN 5782-5319
Appears in Collections:Наукові статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.pdf819,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.