Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/239
Title: Формування дослідницької компетентності у студентів спеціальності «Маркетинг»:
Authors: Захарченко, Юлія Василівна
Zakharchenko, Yuliia
Keywords: дослідницька компетентність
педагогічні умови
майбутні фахівці з маркетингу
Issue Date: 2017
Citation: Захарченко Ю. В. Формування дослідницької компетентності у студентів спеціальності «Маркетинг»: методичні рекомендації / Ю. В. Захарченко. – Хмельницький : «Термінова поліграфія», 2017. – 60 с.
Description: У методичних рекомендаціях розкрито теоретичні основи та практичні рекомендації щодо впровадження педагогічних умов формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингу; наведено зміст авторського спецкурсу «Сучасний маркетолог». Матеріали методичних рекомендацій можуть використовуватися під час аудиторної роботи, а також для організації самостійної роботи студентів. Методичні рекомендації можуть бути корисними студентам, магістрантам, аспірантам і викладачам вищих навчальних закладів.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/239
Appears in Collections:Навчальні посібники, розділи. Довідники, словники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Захарченко_методичка_ 13.pdf2,01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.