Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/240
Title: Теоретичні аспекти маркетингового забезпечення ефективної розподільчо-збутової політики аграрного підприємства
Other Titles: Theoretical aspects of marketing providing effective aggregate enterprises distribution and settlement policy
Authors: Курбацька, Лариса Миколаївна
Kurbatska, Larisa
Ільченко, Тетяна Вікторівна
Ilchenko, Tatyana
Кадирус, Ірина Григоріівна
Kadyrus, Irina
Keywords: розподіл
distribution
збут
sales function
аграрний ринок
agrarian market
маркетинг
marketing
маркетингова стратегія
marketing strategy
Issue Date: 2016
Citation: Курбацька Л.М. Теоретичні аспекти маркетингового забезпечення ефективної розподільчо-збутової політики аграрного підприємства / Л. М. Курбацька, Т. В. Ільченко, І. Г. Кадирус // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія економічні науки. – 2016. – Вип. № 21-1. – С. 122-126.
Description: У статті досліджено теоретичні аспекти розподільчо-збутової діяльності аграрних підприємств. Обґрунтовано необхідність маркетингового забезпечення ефективної розподільчо-збутової політики на аграрних підприємствах. Запропоновано комплекс маркетингових стратегій розподільчо-збутової діяльності аграрного підприємства. The article consists of theoretical aspects of distribution activity of agricultural enterprises. Necessity of the marketing support for an effective distribution policy has been proved. The complex of marketing strategies of distribution activities in the agricultural enterprise has been proposed
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/240
ISSN: ISSN: 2307-8030
Appears in Collections:Наукові статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття_Курбацька, Ільченко, Кадирус.pdf601,25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.