Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2416
Назва: Особливості моніторингу процесів формування попиту й стимулювання збуту на продовольчому ринку
Інші назви: Features of monitoring the processes of demand formation and sales promotion in the food market
Автори: Багорка, Марія Олександрівна
Bahorka, Mariya
Білоткач, Ігор Анатолійович
Bilotkach, Ihor
Ключові слова: моніторинг продовольчого ринку
мonitoring of the food market
маркетингові дослідження
marketing researches
суб'єкти ринку
subjects of the market
аграрна продукція
agrarian production
інформаційна база
information base
операційний моніторинг цін
operational monitoring of the prices
Дата публікації: 2009
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`
Бібліографічний опис: Багорка М.О. Особливості моніторингу процесів формування попиту й стимулювання збуту на продовольчому ринку / М.О. Багорка, І. А. Білоткач // Агросвіт. – 2009. - №6. – С. 5 – 10. - Режим доступу: URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2416
Короткий огляд (реферат): У статті стверджується, що дослідження продовольчого ринку як структурного елементу на ціональної економіки є одним з основних напрямів маркетингового дослідження, що сприяє змен шенню невизначеності в частині прийняття комерційних рішень підприємств аграрного сектору економіки. Наголошується, що маркетингова діяльність забезпечує гнучке пристосування виробни чої, фінансової, торговельної, збутової, кадрової діяльності підприємства до постійно змінюва ної економічної ситуації (доходи, ціни, кон'юнктура) та вимог споживачів на ринку. Affirms, that research of the food market, as a structural element of national economy, is one of the basic directions of marketing research who assists reduction of uncertainty regarding acceptance of commercial decisions of the enterprises of agrarian sector of economy. It is underlined that marketing activity ensures the flexible adaptation of industrial, financial, trading, marketing, personnel activity of the enterprise to constantly changed economic situation (incomes, the prices, a conjuncture) and to requests of consumers in the market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2416
ISSN: ISSN 2306-6792
Розташовується у зібраннях:Агросвіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf140,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.