Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2427
Title: Маркетинговий механізм забезпечення конкурентоспроможності продовольчого ринку
Other Titles: Marketing mechanism to ensure the competitiveness of the food market
Authors: Курбацька, Лариса Миколаївна
Kurbatska, Larysa
Ільченко, Тетяна Вікторівна
Ilchenko, Tetyana
Кожушко, І. Г.
Kozhushko, I.
Keywords: конкуренція
сompetition
конкурентоспроможність
competitiveness
маркетинговий механізм
marketing mechanism
конкурентна боротьба
competitive activity
ринок
market
продовольча продукція
food products
Issue Date: 2009
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`
Citation: Курбацька Л. М. Маркетинговий механізм забезпечення конкурентоспроможності продовольчого ринку / Л. М. Курбацька, Т. В. Ільченко, І. Г. Кожушко // Агросвіт. – 2009. - № 15. - С. 20 – 23. - Режим доступу: URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2427
Abstract: Розглянуто проблеми маркетингового забезпечення конкурентоспроможності підприємства як процесу використання інструментів маркетингу та діючої маркетингової концепції з метою посилення конкурентних позицій підприємства. The problems of the marketing providing of competitiveness of enterprise are considered as to the process of the use of instruments of marketing and operating marketing conception with the purpose of strengthening of competition positions of enterprise.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2427
ISSN: ISSN 2306-6792
Appears in Collections:Агросвіт

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdf144,09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.