Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2445
Title: Swot-аналіз як основа формування маркетингових стратегій підприємств
Other Titles: Swot-analysis as a basis for the formation of marketing strategies of enterprises
Authors: Багорка, Марія Олександрівна
Bahorka, Mariya
Білоткач, Ігор Анатолійович
Bilotkach, Ihor
Keywords: маркетингова стратегія
marketing strategy
SWOT аналіз
SWOT analiz
інформаційне забезпечення
informative providing
стратегічний рівень підприємства
strategic level of enterprise
сильні та слабкі сторони підприємства
strong and weak sides of enterprise
можливості та загрози
possibility and threat
Issue Date: 2010
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`
Citation: Багорка М. О. Swot-аналіз як основа формування маркетингових стратегій підприємств / М. О. Багорка, І. А. Білоткач // Агросвіт. - 2010. - № 6. - С. 17 – 23. - Режим доступу: URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2445
Abstract: Стверджується, що входження економіки України до Світової організації торгівлі вимагає розробки маркетингової стратегії, адекватної цілям підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств, що формується на основі побудови цілісної системи компонентів стратегічного та оперативного маркетингу. Наголошується, що особливого значення набуває координація та узгодження маркетингових заходів щодо дослідження ринку, його сегментації, рекламної діяльності тощо. Для вибору обгрунтованої маркетингової стратегії необхідно використовувати сукупність наукових підходів: системного, ситуаційного та інтеграційного, на чому і грунтується SWOT-аналіз, який є початковим етапом та основою формування маркетингових стратегій підприємств. It becomes firmly established that entering of economy of Ukraine into world organization of trade requires development of marketing strategy, adequate the purpose of increase of competitiveness of domestic enterprises, which is formed on the basis of construction of the integral system of components of the strategic and operative marketing. It is marked that a large value is acquired by co-ordination and consent of marketings has sizes on market research, his segmentation, activity of publicity, and others like that. For the choice of the grounded marketing strategy it is necessary to use the aggregate of scientific approaches, what a swot-analysis which is the initial stage and basis of formation of marketings strategies of enterprises is based on.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2445
ISSN: ISSN 2306-6792
Appears in Collections:Агросвіт

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdf364,5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.