Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2576
Title: Підвищення рівня конкурентоспроможності аграрних підприємств шляхом поліпшення маркетингової орієнтації
Other Titles: Increase of competitiveness’ level of agrarian enterprises by improvement of marketing orientation
Authors: Трещов, М. М.
Treshchov, M.
Keywords: аграрні підприємства
agricultural enterprises
конкурентоспроможність
competitiveness
маркетингова орієнтація
marketing orientation
Issue Date: 2010
Publisher: Дніпропетровський державний аграрний університет
Citation: Трещов М. М. Підвищення рівня конкурентоспроможності аграрних підприємств шляхом поліпшення маркетингової орієнтації / М. М. Трещов // Вісник Дніпропетровського державного аграрного університету. – 2010. – № 1. – С. 179-182. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2576
Abstract: Розглянуто методологічні основи поліпшення маркетингової орієнтації аграрних підприємств, як однієї зі складових одержання суб’єктами господарювання конкурентних переваг. Визначено основні організаційні заходи з управління конкурентоспроможністю підприємства на принципах маркетингової орієнтації. Methodological bases of improvement of marketing orientation of agrarian enterprises are considered in the article, as one of constituents for gaining firm’s competitive edges. Basic organizational measures on the management of enterprise’s competitiveness on principles of marketing orientation are declined.
URI: http://ojs.dsau.dp.ua/index.php/vestnik/article/view/378
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2576
ISSN: 2411-7285 2413-4899(online)
Appears in Collections:Публікації аспірантів

Files in This Item:
File SizeFormat 
378-Article Text-779-1-10-20141130 (1).pdf293,91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.