Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/259
Назва: Структура дослідницької компетентності фахівців з маркетингу
Автори: Захарченко, Юлія Василівна
Zakharchenko, Yuliia
Ключові слова: дослідницька компетентність
структура дослідницької компетентності
фахівці з маркетингу
мотиваційний компонент
інформаційний компонент
когнітивний компонент
комунікативний компонент
рефлексивний компонент
особистісний компонент
компонент прогнозу в умовах невизначеності
Дата публікації: 2017
Видавництво: Класичний приватний університет
Бібліографічний опис: Захарченко Ю. В. Структура дослідницької компетентності фахівців з маркетингу / Ю.В. Захарченко // Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції «Наукові досягнення, відкриття та шляхи розвитку педагогічної науки». – Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2017. – С. 106–108. - URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/259
Опис: Запропоновано наступні компоненти дослідницької компетентності фахівців з маркетингу: мотиваційний, інформаційний, когнітивний, комунікативний, рефлексивний, особистісний. Крім того, зазначено, що потребує виділення серед складових компоненти прогнозу в умовах невизначеності, що передбачає формування у майбутніх фахівців з маркетингу умінь прогнозувати можливий сценарій розвитку подій в умовах обмеженої інформаційної складової, що описує проблемну ситуацію.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/259
ISSN: ISBN 978-966-916-297-7
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf103,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.