Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2602
Назва: Розвиток системи маркетингу продукції насінництва соняшнику
Інші назви: Rozvytok systemy marketynhu produktsiyi nasinnytstva sonyashnyku
Автори: Абрамович, Інна Ананіївна
Abramovych, Inna
Ключові слова: виробництво
рroduction
збут
sale
маркетинг
marketing
реклама
advertising
ринок
market
соняшник
sunflower
стратегія
strategy
Дата публікації: 2012
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`
Бібліографічний опис: Абрамович І. А. Розвиток системи маркетингу продукції насінництва соняшнику / І. А. Абрамович // Агросвіт. – 2012. - № 7. - С. 21 – 25. - Режим доступу: URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2602
Короткий огляд (реферат): У статті визначено, що перспективна схема маркетингу на ринку продукції насінництва соняшнику має включати наступні складові: дослідження ринку, прогноз місткості ринку, оцінку власного потенціалу підприємства, формування попиту на нові сорти та гібриди соняшнику і стимулювання використання продуктивніших сортів і гібридів, формування цілей виробництва, розробку стратегії виробництва, аналіз і контроль. In the article certainly, that the perspective chart of marketing at the market of products of sunflower must include the followings constituents: market research, prognosis of market capacity, estimation of own potential of enterprise, forming of demand, on new varieties and hybrids of sunflower stimulation of the use of more productive sorts and hybrids, forming of aims of production, development of strategy of production, analysis and control.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2602
ISSN: ISSN 2306-6792
Розташовується у зібраннях:Агросвіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf119,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.