Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/262
Title: Професійна мобільність маркетологів як умова формування дослідницької компетентності
Authors: Захарченко, Юлія Василівна
Zakharchenko, Yuliia
Keywords: професійна мобільність
педагогічні умови
дослідницька компетентність
маркетологи
Issue Date: 2017
Publisher: Міжнародна благодійна організація «Лідер якості»; НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Захарченко Ю. В. Професійна мобільність маркетологів як умова формування дослідницької компетентності / Ю. В. Захарченко // Матеріали ІІІ Графічно-інформаційного форуму, присвяченого пам’яті професора Маргарити Федорівни Юсупової «Профі HUB: простір освітніх & виробничих інновацій». – Київ; Одеса; Коблево: Міжнародна благодійна організація «Лідер якості»; НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – С. 120–122.
Description: Під час підготовки фахівців з маркетингу, а, як наслідок, у результаті - професійно-мобільних фахівців - важливим завданням є створення освітньою середовища, що сприятиме максимальному розкриттю особистісного потенціалу майбутнього фахівця-маркетолога, який володіє інтелектуальним інструментарієм синтезу нових знань на основі результатів дослідження ринку.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/262
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17.pdf101,91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.