Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/263
Title: Застосування бактеріальних препаратів на посівах гороху
Other Titles: Application of bacterial preparations on the posts of poverty
Authors: Лемішко, Світлана Миколаївна
Lemishko S.
Keywords: бактеріальні препарати
bacterial preparations
інокуляція насіння
inoculation of seeds
внесення добрив
fertilizer
продуктивність гороху
productivity peas
Issue Date: 2018
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Лемішко С.М. Застосування бактеріальних препаратів на посівах гороху // Наукове забезпечення інноваційного розвитку та адаптація агропромислового виробництва в умовах трансформації клімату : Матеріали Всеукраїнської науково-практ. конф. (Дніпро – Полтава, 24-25 травня 2018 р.). - Дніпро, 2018. - С. 11-13.- Режим доступу: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/263
Abstract: Проводились дослідження по визначенню впливу, як окремого використання бактеріальних препаратів на основі азотфіксуючих та фосформобілізуючих бактерій, так і в комплексі із удобренням в посівах гороху. Спостереження і результати досліджень свідчать, що використання активних штамів бульбочкових бактерій для передпосівної обробки насіння гороху, збільшувало загальну кількість бульбочок в усіх варіантах.Studies were conducted to determine the effect of the individual use of bacterial preparations based on nitrogen fixing and phosphorubibilizing bacteria, and in combination with fertilizers in pea crops. Observations and results of researches indicate that the use of active strains of tuber bacteria for presowing treatment of peas, increased the total number of tubers in all variants.
URI: https://www.dsau.dp.ua/ua/news/620.html
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/263
Appears in Collections:Наукові статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лемішко 1.pdf122,45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.