Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/265
Назва: Педагогічні умови формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців із маркетингу
Автори: Захарченко, Юлія Василівна
Zakharchenko, Yuliia
Ключові слова: дослідницька компетентність
research competence
педагогічні умови
pedagogical conditions
особистісний потенціал фахівця з маркетингу
personal potential of a marketing specialist
професійна мобільність
professional mobility
Дата публікації: 2017
Видавництво: Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (РОІППО), Рівненський державний гуманітарний університет (РДГУ)
Бібліографічний опис: Захарченко Ю. В. Педагогічні умови формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців із маркетингу / Ю. В. Захарченко // Нова педагогічна думка. – 2017. – №3 (91). – C. 7–10.
Опис: У статті розглянуто педагогічні умови формування дослідницької компетентності фахівців із маркетингу, що спрямовані, з одного боку, на формування навичок і вмінь, а з іншого – на професійну мобільність як складову особистісної характеристики педагогічних умов. The pedagogical conditions for the formation of research competence of marketing specialists, based on the one hand, on formation of skills and skills, on the other, on professional mobility, as a component of the personal characteristics of pedagogical conditions? Are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/265
ISSN: ISSN 2520-6427
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf234,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.