Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2673
Title: Маркетингове забезпечення діяльності аграрних підприємств в умовах ринкового середовища
Other Titles: Marketing support of agricultural enterprises in the market environment
Authors: Курбацька, Лариса Миколаївна
Kurbatska, L.
Ільченко, Тетяна Вікторівна
Ilchenko, T.
Кадирус, Ірина Григорівна
Kadyrus, I.
Захарченко, Ю. В.
Zaharchenko, Y.
Keywords: маркетинг
marketing
ринок
market
маркетингове середовище
marketing environment
структура аграрного ринку
structure of the agricultural market
Issue Date: 2013
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`
Citation: Маркетингове забезпечення діяльності аграрних підприємств в умовах ринкового середовища / Л. М. Курбацька, Т. В. Ільченко, І. Г. Кадирус та ін. // Агросвіт. – 2013. - № 10. - С. 25 – 31. - Режим доступу: URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2673
Abstract: Розглянуто структуру аграрного ринку та її основні складові. Розкрито сутність агромаркетингу та його відмінності від інших видів маркетингу. Проаналізовано елементи мікросередовища сільськогосподарського підприємства та передумови впливу на них через інструменти комплексу маркетингу. The structure of the agricultural market and its main components have been considered. In the paper features of agricultural marketing and its differences from other types of marketing is considered. The elements of the microenvironment of the agricultural enterprise have been analyzed. The possibility of exposure to them through the tools of the marketing, have been considerated.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2673
ISSN: ISSN 2306-6792
Appears in Collections:Агросвіт

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf164,34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.