Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2703
Title: Зміст та основні методи маркетингової діяльності
Other Titles: The content and basic methods of marketing activities
Authors: Безугла, Людмила Сергіївна
Bezugla, L.
Keywords: маркетинг
marketing
підприємство
enterprise
ринок
market
попит
demand
пропозиція
supply
споживач
consumer
Issue Date: 2014
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`
Citation: Безугла Л. С. Зміст та основні методи маркетингової діяльності / Л. С. Безугла // Агросвіт. - 2014. - № 5. - С. 43 – 47. - Режим доступу: URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2703
Abstract: У статті досліджуються наукові підходи до розуміння сутності маркетингу та запропоновано авторське трактування його як системи організації та управління діяльністю підприємства. The article deals with scientific approaches to understanding the nature of marketing and its interpretation proposed copyright as a system of organization and management of the enterprise.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2703
ISSN: ISSN 2306-6792
Appears in Collections:Агросвіт

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.pdf162,12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.