Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2716
Назва: Методологічні підходи формування маркетингових стратегій підприємств аграрного сектору економіки
Інші назви: Methodological approaches of forming marketing strategies of enterprises of agrarian sector of economy
Автори: Багорка, Марія Олександрівна
Bagorka, M.
Білоткач, Ігор Анатолійович
Belotkach, І.
Ключові слова: сільськогосподарське виробництво
аgricultural production
аграрне підприємство
agrarian enterprise
маркетинг
marketing
стратегія
strategy
маркетингова стратегія
marketing strategy
SWОТ-аналіз
SWОТ is an analysis
ринок
market
цільовий ринок
market having a special purpose
Дата публікації: 2014
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`
Бібліографічний опис: Багорка М. О. Методологічні підходи формування маркетингових стратегій підприємств аграрного сектору економіки / М. О. Багорка, І. А. Білоткач // Агросвіт. – 2014. - № 8. - С. 10 – 16. - Режим доступу: URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2716
Короткий огляд (реферат): Стверджується, що маркетингова стратегія визначає вектор дій підприємства по відношенню до споживачів та по відношенню до конкурентів. Вона є довгостроково-орієнтованою і являє собою засіб реалізації маркетингових цілей підприємства. Наголошується, що розробка маркетингової стратегії підприємства — це процес створення і практичної реалізації генеральної програми дій підприємства. Її мета — ефективне розміщення ресурсів для досягнення цільового ринк It becomes firmly established that marketing strategy determines the vector of actions of enterprise. She is long-term-oriented and shows by the means of realization of marketing aims of enterprise. It is marked, that development of marketing strategy of enterprise is a process of creation and practical realization of the general program of actions of enterprise. Her aim is the effective placing of resources for the achievement of target market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2716
ISSN: ISSN 2306-6792
Розташовується у зібраннях:Агросвіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf196,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.