Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2723
Title: Використання CRM-систем в маркетингові як засіб підвищення ефективності аграрного бізнесу
Other Titles: Use of CRM-system in marketing as a means of improving the efficiency of agricultural business
Authors: Шрамко, Інна Іванівна
Shramko, I.
Keywords: CRM-система
CRM-system
маркетинг
marketing
клієнто-орієнтований підхід
customer-oriented approach
Issue Date: 2014
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`
Citation: Шрамко І. І. Використання CRM-систем в маркетингові як засіб підвищення ефективності аграрного бізнесу / І. І. Шрамко // Агросвіт. – 2014. - № 11, стор. 54 - 58. - Режим доступу: URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2723
Abstract: Розглянуто основні аспекти впровадження CRM-систем на підприємствах, специфіку їх використання в аграрних підприємствах. Визначається поняття клієнто-орієнтованого підходу, необхідність його застосування аграрному бізнесі. The main aspects of the implementation of CRM-systems in the business, the specificity of their use in farms. Defines a client-oriented approach, the need for its use agribusiness.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2723
ISSN: ISSN 2306-6792
Appears in Collections:Агросвіт

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11.pdf161,58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.