Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2742
Title: Моделювання виробництва сервісних підприємств вантажних автомобілів
Other Titles: Modeling of Production of Service Companies of Trucks
Authors: Субочев, Олександр Іванович
Subochev, Oleksandr
Полоз, Юлія Олегівна,
Poloz, YUliya
Малищук, Володимир Юрійович,
Malyshchuk, Volodimir
Січко, Олександр Євгенович
Sichko, Oleksandr
Keywords: Сервісні підприємства,
Service companies,
математична модель процесів технічного обслуговування і ремонту автомобілів,
mathematical model of car maintenance and repair
характеристики вхідного потоку вимог
characteristics of the input flow of requirements
Issue Date: 2019
Publisher: Центральноукраїнський національний технічний університет
Citation: Субочев О.І. Моделювання виробництва сервісних підприємств вантажних автомобілів / О.І. Субочев, Ю.О. Полоз, В.Ю. Малищук, О.Є. Січко // Загальнодержавний міжвідомчий науково-технічний збірник. «Конструювання, виробництво та експлуатація сільськогосподарських машин». Кропивницький :ЦНТУ 2019. Вип. 49. С. 221 - 232 с.-Режим доступу:http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2742
Abstract: Об’єктом дослідження обрано виробничі процеси сервісних підприємств, що характеризуються великою кількістю дрібних власників та приналежністю вантажних автомобілів до різних форм власності та адаптацією виробничо-технічної бази існуючих до сучасних моделей автомобілів. Запропоновано виробництво сервісних підприємств автомобілів розглядати як розімкнуту, багатоканальну систему масового обслуговування, у якій відбуваються випадкові процеси, обумовлені сукупною дією випадкових величин. У результаті експериментального дослідження була отримана інформація про показники, що характеризують функціонування технічного обслуговування і ремонту, а також впливають на зміну параметрів технічного обслуговування і ремонту. Розроблена математична модель процесів технічного обслуговування і ремонту автомобілів, що дає можливість врахувати специфіку керування спеціалізацією постів технічного обслуговування і ремонту. Розроблено програму моделювання виробничих процесів автосервісних підприємств за допомогою системи управління базами даних. The object of the study was chosen the production processes of service enterprises, characterized by a large number of small owners and the belonging of trucks to various forms of ownership and the adaptation of the production and technical base existing in modern car models. It is proposed to consider the production of car service companies as an open, multi-channel queuing system in which random processes occur due to the aggregate action of random variables. As a result of the experimental study, information was obtained on the indicators characterizing the functioning of maintenance and repair, as well as affecting the change in the parameters of maintenance and repair. The mathematical model of processes of maintenance and repair of cars is developed that gives the opportunity to take into account the specifics of management of specialization of posts of maintenance and repair. The program of modeling of production processes of car service enterprises with the help of database management system has been developed. The programmed complex is composed of modeling the operation of cars on the line, modeling of maintenance, maintenance and determining the downtime for organizational reasons.
URI: http://zbirniksgm.kntu.kr.ua/eng/archi ve/49/49_Subochev_eng.html
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2742
ISSN: 2414-3820 (print). 2664-9136 (online)
Appears in Collections:Публікації бакалаврів, магістрів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
29.pdf420,96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.