Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2750
Назва: Формування маркетингової стратегії підприємства
Інші назви: Formation of the company marketing strategy
Автори: Безугла, Людмила Сергіївна
Bezugla, L.
Ключові слова: бенчмаркінг
benchmarking
маркетинг
marketing
сегментація ринку
market segmentation
споживач
consumer
стратегія
strategy
товар
product
управління
management
фірма
company
SWOT-аналіз
SWOT-analysis
Дата публікації: 2014
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`
Бібліографічний опис: Безугла Л. С. Формування маркетингової стратегії підприємства / Л. С. Безугла // Агросвіт. – 2014. - № 21. - С. 28 – 31. - Режим доступу: URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2750
Короткий огляд (реферат): Маркетингова стратегія — це один з основних моментів стратегії підприємства. Розробка стратегій маркетингу є ключовим етапом у процесі стратегічного планування підприємства в цілому і є необхідним елементом для досягнення найкращих результатів діяльності підприємства. Це трудомісткий процес, який вимагає значних витрат часу, уміння правильно аналізувати створену ситуацію і креативно мислити. Marketing strategy — is one of the highlights of strategy. Development of marketing strategies is a key step in the strategic planning of enterprise in general and is a necessary element for achieving the best performance of the company. This is a a laborious process that requires considerable time, ability correctly to analyze the situation created and creative thinking.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2750
ISSN: ISSN 2306-6792
Розташовується у зібраннях:Агросвіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf120,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.