Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2751
Назва: Маркетинговий підхід при розподілі продукції органічного агровиробництва
Інші назви: Marketing approach to production of organic products
Автори: Безус, Роман Миколайович
Bezus, R.
Ключові слова: маркетинговий підхід
marketing approach
органічна продукція
organic products
канали збуту
distribution channels
органічні крамниці
organic shops
досвід
experience
Дата публікації: 2014
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`
Бібліографічний опис: Безус Р. М. Маркетинговий підхід при розподілі продукції органічного агровиробництва / Р. М. Безус // Агросвіт. – 2014. - № 22. - С. 41 – 46. - Режим доступу: URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2751
Короткий огляд (реферат): У статті наведено закордонний досвід, щодо використання різних каналів збуту органічної продукції. Зазначено проблеми реалізації органічної продукції. Встановлено, що споживачі Європейських країн віддають перевагу закупівлі органічної продукції у спеціалізованих магазинах та супермаркетах. Тенденція трансформації обсягів реалізації органічної продукції за різними каналами збуту свідчить про те, що споживачі з кожним роком все більше віддають перевагу придбанні органічній продукції в супермаркетах. Відображено мережу просування органічної продукції від виробників до споживачів. Наведено фактичні дані щодо місць придбання органічної продукції у Франції. Зазначено найбільш привабливі місця придбання органічної продукції для вітчизняних покупців, до яких входять супермаркети — 48% респондентів, спеціалізовані крамниці органічної продукції — 21%, на ринку — 14%. The article describes international experience regarding the use of different distribution channels of organic products. These problems marketing of organic products. Established that consumers in European countries prefer to purchase organic products in specialized stores and supermarkets. The trend of transformation in sales of organic products according to different sales channels suggests that consumers every year more and more prefer to purchase organic products in supermarkets. Displaying network promoting organic produce from producers to consumers. An actual data on place of purchase organic products in France. Specified is the most attractive location of purchase organic produce for local customers which include supermarkets — 48% of respondents, specialized shops for organic produce — 21% of the market — 14%.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2751
ISSN: ISSN 2306-6792
Розташовується у зібраннях:Агросвіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf285,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.