Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2779
Назва: Формування конкурентної позиції ТОВ "Синельниківський маслозавод"
Інші назви: Formation of the competitive position of LLC "Sinelnikovskoye вutter рlant"
Автори: Масляєва, Ольга Олександрівна
Maslyaeva, O.
Ключові слова: виробничі ресурси
рroduction resources
ефективність
efficiency
конкурентна позиція
competitive position
продукція
dairy products
молокопереробні підприємства
milk processing enterprises
ринок
markets
споживачі
customers
технології
technology
якість молока
quality of milk
Дата публікації: 2015
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`
Бібліографічний опис: Масляєва О. О. Формування конкурентної позиції ТОВ "Синельниківський маслозавод" / О. О. Масляєва // Агросвіт. – 2015. - № 18. - С. 64 – 68. - Режим доступу: URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2779
Короткий огляд (реферат): Визначено, що головним завданням будь-якого молокопереробного підприємства є формування оптимальної асортиментної структури продукції, що дозволяє найбільш повно задовольняти вимоги певних груп споживачів і ефективно використовувати наявні виробничі ресурси. Істотний вплив на конкурентну позицію переробного підприємства має фізичний стан його виробничого потенціалу. Сучасні умови господарювання ставлять результативність діяльності переробних підприємств в значну залежність від вміння господарюючих суб'єктів використовувати елементи маркетингу для вирішення поставлених цілей. It was determined that the main task of any milk processing enterprise is to create optimal assortment structure of production, allowing more fully meet the demands specific groups of consumers and efficient use of available production resources. Significant effect on the competitive position of processing enterprise the physical condition of its productive capacity. The modern economic conditions put the efficiency of processing plants in significant dependence on the ability of economic agents use the marketing to attain these goals.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2779
ISSN: ISSN 2306-6792
Розташовується у зібраннях:Агросвіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf178,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.