Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/278
Title: Актуальність та значення маркетингу в збутовій політиці аграрного підприємства
Other Titles: Importance of marketing for sales policy of Agricultural enterprise
Authors: Кадирус, Ірина Григоріівна
Kadyrus, Iryna
Ільченко, Тетяна Вікторівна
Ilchenko, Tatyana
Keywords: аграрне підприємство
agricultural enterprise
збут
sales
збутова діяльність
sales activity
канали збуту
sales channels
рівень товарності
level of marketability
сільськогосподарська продукція
agricultural products
Issue Date: 2017
Publisher: Придніпровська державна академія будівництва та архітектури (ПДАБА)
Citation: Кадирус І. Г., Ільченко Т. В. Актуальність та значення маркетингу в збутовій політиці аграрного підприємства / І. Г. Кадирус, Т. В. Ільченко // Економічний простір. - 2017. - № 121. - С. 168-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2017_121_15.
Description: Основною умовою забезпечення ефективної збутової лояльності аграрних підприємств є її здійснення на основі маркетингу, який відіграє головну роль в процесі виробництва, збуту і споживання сільськогосподарської продукції. Отже підвищення ефективності функціонування аграрного підприємства в сучасних умовах неможливе без розроблення та використання маркетингових методів управління збутової діяльністю, які б допомагали орієнтуватися на потребі ринку й внести конкурентну боротьбу. Дані положення свідчать про актуальність проведених досліджень. Основною метою та завданнями статті є оцінка та обґрунтування теоретичних і практичних аспектів збутової діяльності аграрної підприємства та розробка напрямів маркетингового забезпечення для підвищення її ефективності. Під час написання статті використовувалися такі методи дослідження, як монографічний метод ( під час вивчення наукових публікацій щодо вдосконалення на основі маркетингу збутової політики аграрних підприємств ), метод економічного аналізу ( під час аналізу динаміки збуту, рівня товарності та структури каналів збуту досліджуваного аграрного підприємства ). Результати дослідження показали, що ефективність збутової діяльності багато в чому залежить від вибору ефективності збутової діяльності багато в чому залежить від вибору ефективного каналу розподілу. Вибір типу каналу збуту має принципове значення, оскільки кожне рішення в цій сфері багато в чому визначає параметри цінової, збутової та комунікаційної маркетингової політики. Підприємець може вибрати будь-який з кагалів збуту, але він повинен врахувати, що кожному з них властивий відповідний рівень витрат. Тому, при виборі відповідного каналу збуту необхідно врахувати низку основних факторів: споживачів, сегментів, саме підприємство, продукція, характер переміщення продукції. Узагальнення результатів здійсненого в статті налізу збутової діяльності аграрних підприємств дозволяє зробити висновок про те, що для їх ефективного функціонування першочерговим є вирішення питань, які потребують маркетингового забезпечення, а саме: розширення асортименту продукції та нарощування обсягів виробництва відповідно до попиту на цей вид продукції на ринку, вибір оптимальних каналів збуту, підвищення якості та конкурентноспроможності продукції, удосконалення економічних відносин між виробниками та переробними і збутовими підприємствами. Отже, бутова стратегія, сформована на основі цілей та задач збуту, повинна відповідати бізнес-концепції підприємства і будуватись на основі аналізу потреб споживачів на ринку, які постійно змінюються. Тому ефективна збутова стратегія повинна діяти на основі маркетингу та бути направлена на пристосування до вимог ринку. The effective sales activity of agricultural enterprise depends on its marketing policy, which plays a major role in the process of production, sales and consumption of agricultural products. Consequently, efficient activity of an agricultural enterprise in modern conditions is impossible without the development and use of such marketing methods for sales activities which will be focused on market needs and competition. These factors indicate the importance of ongoing research. The main purpose and objectives of the paper is to study the theoretical and practical aspects of the agricultural enterprise marketing activities and to develop marketing methods for improving its effectiveness. Such research methods as the monographic (the study of scientific publications on the improvement of agrarian enterprises sales activities), the economic analysis (analysis of sales dynamics, the level of marketability and the structure of the agricultural enterprises distribution channels) were used for paper wring. The research has showed that the efficiency of sales activity mostly depends on the choice of an efficient distribution channel. Therefore, the type of sales channel has a fundamental importance, because it determines the parameters of price, marketing and communication marketing policy. An entrepreneur can choose any of the sales channels, but he should take into account their different costs. That’s why the following factors are important in sales channels choosing: consumers, segments, enterprise, products, product movement. So, the sales strategy, formed on the basis of sales goals, must be in line with the enterprise business concept and changing consumers’ needs. That’s why an effective sales strategy should operate on the basis of market requirements.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/278
ISSN: ISSN: 2224-6282
ISSNe: 2224-6290
Appears in Collections:Наукові статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2 Kadyrus-Ilchenko.pdf359,11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.