Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2810
Title: Особливості стратегічного управління виробничо-збутовою діяльністю птахівничого підприємства
Other Titles: Strategic management features of supply poultry enterprise activities
Authors: Горобець, Наталія Миколаївна
Gorobets, N.
Скряга, О. В.
Skriaha, О.
Keywords: яєчне птахівництво
egg poultry
стратегія
strategy
управління маркетингом
marketing management
канали збуту
sales channels
фірмова торгівля
proprietary trading
Issue Date: 2016
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`
Citation: Горобець Н. М. Особливості стратегічного управління виробничо-збутовою діяльністю птахівничого підприємства / Н. М. Горобець, О. В. Скряга // Агросвіт. – 2016. - № 4. - С. 31 – 37. - Режим доступу : URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2810
Abstract: У статті розглянуто маркетингові підходи до стратегічного управління виробничо-збутовою діяльністю птахівничого підприємства. Проаналізовано сучасний стан та особливості розвитку логістично-збутових ланцюгів реалізації продукції яєчного птахівництва. Оптимізовано канали збуту яєць птиці та запропоновано оновлену маркетингову політику, що включає впровадження мережі фірмової торгівлі та формування стратегічних орієнтирів щодо виробництва конкурентоспроможної продукції яєчного птахівництва. Розроблено стратегію маркетингу, яка грунтується на удосконаленні організаційної системи маркетингового менеджменту птахівничого підприємства. The article deals with marketing approaches to strategic management of industrial and marketing activity poultry enterprise. The current state and characteristics of logistics and supply chain implementation egg poultry. Optimized distribution channels poultry and eggs offered the updated marketing policy , including the introduction of a network of trade and forming strategic guidelines on the production of competitive products egg poultry. Developed a marketing strategy that is based on improving the organizational system of marketing management poultry enterprise.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2810
ISSN: ISSN 2306-6792
Appears in Collections:Агросвіт

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf341,02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.