Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2913
Title: Формування портфеля маркетингових інструментальних стратегій підприємств
Other Titles: Formation of the portfolio of marketing instrumental strategies of enterprises
Authors: Багорка, Марія Олександрівна
Bagorka, Mariya
Мартинюк, Вікторія Вікторівна
Martyniuk, Viktoriia
Keywords: маркетингова стратегія
marketing strategy
стратегічний набір
strategic set
портфель маркетингових інструментальних стратегій
portfolio of marketing toolbox strategies
товарна
commodity
цінова
price
збутова
sales
стратегія просування
promotion strategy
Issue Date: 2019
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Багорка М. О. Формування портфеля маркетингових інструментальних стратегій підприємств / М. О. Багорка, В. В. Мартинюк // Проблеми системного підходу в економіці : зб. наук. праць. – 2019. – № 4(72). – С. 178–185. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2913
Abstract: В статті досліджено теоретико-методологічні засади формування портфеля маркетингових інструментальних стратегій розвитку підприємств з метою підвищення конкурентоспроможності та ефективності їх функціонування. Проаналізовано методологічні підходи щодо формування портфеля маркетингових інструментальних стратегії збутової діяльності підприємств. При цьому основу методологічного інструментарії при розробці портфеля маркетингових інструментальних стратегій підприємств становлять прийоми економічного і стратегічного аналізу, які дозволяють провести діагностику та оцінку ресурсного потенціалу підприємства, визначити потенційні його можливості та спроможність змінювати вектор маркетингової стратегії відповідно до стратегічних завдань. Встановлено, що портфель маркетингових інструментальних стратегій має орієнтувати на максимальну і своєчасну адаптацію діяльності підприємства до динамічного маркетингового середовища для досягнення його стратегічних цілей. Портфель інструментальних стратегій, які розробляються на підприємстві на різних рівнях, має охоплювати основні елементи комплексу маркетингу. The article investigates the theoretical and methodological principles of forming a portfolio of marketing instrumental strategies of enterprise development in order to increase the competitiveness and efficiency of their functioning. Formation of a strategic set of instrumental strategies implies the need to develop several strategic alternatives, of which the final choice of the marketing strategy of the enterprise is realized, which is able to maximize its long-term effectiveness.
URI: http://psae-jrnl.nau.in.ua/72-2019
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2913
ISSN: 2520-2200
Appears in Collections:Публікації бакалаврів, магістрів

Files in This Item:
File SizeFormat 
26.pdf304,66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.