Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2964
Назва: Application of the marketing mix to the world export of animal products
Інші назви: Застосування моделі маркетинг-мікс до світового експорту продукції тваринництва
Автори: Vasylieva, Natalia
Васильєва, Наталя Костянтинівна
Harvey, James
Харві, Джеймс
Ключові слова: 4P marketing model
4Р маркетингова модель
innovation component
інноваційна компонента
top world exporters
світові топ-експортери
poultry
птахівництво
livestock
скотарство
dairy products
молочна продукції
Analysis of Variance (ANOVA)
ANOVA
Дата публікації: 2020
Видавництво: Company "Business Perspectives"
Бібліографічний опис: Vasylieva N. Application of the marketing mix to the world export of animal products / N. Vasylieva & H. James // Innovative Marketing. – 2020. – Vol. 16, no. 1. – P. 79-88. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2964
Короткий огляд (реферат): Agricultural trade is complicated owing to perishable goods and high requirements for safety and quality, especially by animal products. The methodological research framework was the Marketing Mix model, which included Product, Price, Place, and Promotion, and was amplified by Innovation. For testing hypotheses about homo- and heterogeneity of top exporters, this research utilized the single factor Analysis of Variance (ANOVA) technique. The offered approach was applied to the most valuable export segments of poultry, livestock, and dairy world markets. They engaged from 75 to 140 countries and had total export values between USD 3.2 billion and USD 33.2 billion. Study outcomes captured similarities and differences of Price, Place, Promotion, and Innovation components among the First 10, Second 10, and third 10 ranked exporters. It clarifies prospects and attainable goals on developing exports of animal products at a country level. Аграрна торгівля є складною через обмежений термін придатності продукції та високі вимоги до якості та безпечності, особливо у тваринництві. Методологічною основою дослідження була модель маркетинг-мікс, включаючи компоненти продукт, ціна, місце та просування та інновації. Для тестування гіпотези про однорідність топ-експортерів використано підхід ANOVA. Це було застосовано для найбільш цінних сегментів ринку тваринництва, що охоплять від 75 до 140 країн із вартістю продукції від 3,2 до 33,2 млрд. доларів США. Встановлено особливості діяльності серед першої, другої та третьої десяток топ-експортерів. Це визначило перспективи та досяжні цілі розвитку експорту на рівні країни.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://businessperspectives.org/journals/innovative-marketing
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2964
ISSN: 1814-2427 (print), 1816-6326 (online)
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації в наукометричній базі Scopus

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Scopus 2.pdf410,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.