Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2995
Назва: Професія сучасного маркетолога: обов’язки та вимоги
Інші назви: The profession of a modern marketer: responsibilities and requirements
Автори: Гром, Ольга Алімівна
Hrom, Olha
Ключові слова: маркетолог
marketer
обов’язки
responsibilities
вимоги
requirements
Дата публікації: 2020
Видавництво: Університет імені Альфреда Нобеля
Бібліографічний опис: Гром О. А. Професія сучасного маркетолога: обов’язки та вимоги / О. А. Гром // Сучасна вища освіта: перспективні та пріоритетні напрями наукових досліджень : Тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів, науковців. – Дніпро : Ун-т ім. Альфреда Нобеля, 2020. – С. 88-90. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2995
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються обов’язки та вимоги сучасних маркетологів. In the work is being considering the responsibilities and requirements of modern marketers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2995
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Тези Нобеля _ Гром О.А..pdf203,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.