Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2996
Title: Основи формування командної взаємодії маркетологів
Other Titles: Basics of team interaction of marketers
Authors: Гром, Ольга Алімівна
Hrom, Olha
Keywords: команда
team
взаємодія
взаємодія
маркетологи
marketers
Issue Date: 2020
Citation: Гром О. А. Основи формування командної взаємодії маркетологів / О. А. Гром // Актуальні проблеми педагогічної освіти: новації, досвід та перспективи : зб. тез доп. – Запоріжжя, 2020. – С. 106-107. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2996
Abstract: У роботі розглядаються поняття «команда» та «командна взаємодія»; досліджуються основи командної взаємодії маркетологів. Іn the work are being considered the concepts "team" and "team interaction"; are being investigated the basics of team interaction of marketers.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2996
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File SizeFormat 
Тези Запоріжжя _ Гром О.А..pdf417,38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.